تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۴۰۳۴۱۹
«نورمن لیر» با 97 سال، مسن‌ترین دریافت کننده جایزه بخش رویداد «هنرهای خلاقه جوایز امی» شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،به نقل از هالیوود ریپورتر، «نورمن لیر» با دریافت جایزه بخش رویداد «هنرهای خلاقه جوایز امی» رکوردی را شکست که تا پیش از این در اختیار «دیوید اَتِنبورو» ۹۳ ساله بود که او نیز دیشب در این رویداد موفق به کسب جایزه شد.
نورمن  ۹۷ ساله، اولین نامزدی خود را از سال ۱۹۹۱ با پخش مستقیم شبکه ABC در برنامه «همه خانواده و خانواده جفرسون دریافت کرد، او البته همان سال جایزه تهیه‌کننده اجرایی در گروه متنوع ویژه (زنده) روز شنبه را ازآن خود کرد. نورمن کارل راینر را تنها با شش ماه اختلاف سنی کمتر کنار زد تا عنوان مسن‌ترین برنده امی در آن سال از آن خود کند.
«نورمن لیر» در پشت صحنه دریافت جایزه «امی» در مورد راز طول عمرش گفت: حقیقت زندگی من این است که خیلی به آن فکر نمی‌کنم. به نظرم الان بیشتر از گذشته به این مساله فکر می‌کنم... من ۹۶ ساله هستم (در این هنگام جیمی کیمل مجری معروف جمله او را اصلاح می‌کند و می‌گوید: ۹۷ ساله هستید). من سحرخیزی را دوست دارم.
جیمی کیمل گفت:  من عاشق کار نورمن و برنامه‌های تلویزیونی او بودم و بعد با خود او  آشنا شدم و او را بهتر شناختم، و این نقطه اوج کار من بود. و هیجانی که از همان آغاز تا این لحظه همراه من است. 
نورمن لیر در طول حرفه خود ۱۵ بار نامزد جایزه امی شده است، چهار بار برای برنامه «همه اعضای خانواده» برنده این جایزه شد. دو جایزه هم در سال ۱۹۷۱ و دوباره در سال ۱۹۷۲ و ۱۹۷۳ برنده جایزه تلویزیونی امی شد. نام نورمن همچنین در سال ۱۹۸۴ توسط آکادمی تلویزیون به تالار مشاهیر افزوده شد.
او در کنار کیمل و نیز تهیه‌کنندگان اجرایی همچون «آدام مک‌کِی»، «جاستین تروکس»، «ویل فرل» و «برنت میلر» و «اریک کوک»  در مقام مدیر اجرایی برنده امی شده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲