تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۴۰۳۴۱۸
سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: به بازیکنان تیم جوانان گفته‌ام ممکن است فاصله فنی شما با حریف زیاد باشد اما وقتی از موقعیت ها استفاده نمی‌کنید شکست می خورید.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،سیروس پورموسوی در خصوص برنامه آماده سازی تیم فوتبال جوانان بعد از انجام دو مسابقه تدارکاتی برابر اندونزی گفت:ما سومین سفر برون مرزی را نیز پشت سر گذاشتیم و پس از تورنمنت روسیه همچنین مسابقات کافا دو بازی تدارکاتی بسیار مفید هم با تیم اندونزی داشتیم. اردوی بعدی تیم جوانان طبق برنامه از 8 مهر آغاز می شود که انتظار می رود تا 14 مهر دنبال شود. در این اردو بیشتر به دنبال برنامه های آمادگی جسمانی و بدنسازی خواهیم بود تا در فاصله حدود یک ماه تا آغاز رقابت ها تیم از این نظر هم در شرایط خوبی قرار بگیرد. همچنین در این اردو احتمالا دو لژیونر از آلمان و هلند به جمع ما اضافه می شوند که فرصت داریم عملکرد آنها را زیر نظر بگیریم و در صورت نیاز از آنها هم استفاده کنیم.
سرمربی تیم جوانان اضافه کرد:بعد از این اردو یک برنامه دیگر در پایان مهرماه خواهیم داشت که به دنبال انجام بازی های تدارکاتی با فاصله یک روز و در واقع شبیه سازی مسابقات خواهیم بود تا تیم در شرایط مشابه قرار بگیرد. ترجیح ما این است که با یک تیم عربی هم در مهرماه بازی کنیم و سایر حریفان هم می توانند تیم های داخلی و باشگاهها باشند. بعد از آن هم وارد آبان ماه می شویم و برای حضور در مسابقات آماده خواهیم شد که اردوهای آبان ماه هم احتمالا در دو مقطع برگزار می شود و در واقع چهار اردوی دیگر تا شروع بازی ها خواهیم داشت و مسابقات از 15 آبان در تهران آغاز می شود. در مجموع فکر می کنم حمایت فدراسیون فوتبال بسیار خوب بوده و تیم ما پیش از بازی های مرحله مقدماتی تدارکات خوبی داشته همچنین تجارب بین المللی ارزشمندی به دست آورده است.
پورموسوی در پایان پیرامون سطح فنی و شرایط دو مسابقه برابر اندونزی گفت:از نظر فنی این تیم فاصله زیادی با ما داشت با این وجود بازی کردن برابر هوادارانش برای تیم اتفاق خوبی بود. تجربه بسیار ارزشمندی به دست آوردیم هرچند از نظر فنی باید بازی دوم را با اختلاف چهار گل می بردیم اما همین هم یک تجربه بزرگ است که برای تیم ما لازم بود. بچه‌ها یاد گرفتند که ممکن است فاصله فنی شما با حریف زیاد باشد اما وقتی از موقعیت ها استفاده نمی‌کنید شکست می خورید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲