تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۰۳۳۹۰
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: کیانوش جزو بدنه تیم ملی است و شاید صلاح ندانسته که به نشست نیامده و ما هم کاری نداریم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،علی مرادی در مورد مسابقات جهانی اظهار داشت: رقابت های قهرمانی جهان مسابقات بسیار مهمی است. ورزشکاران و مربیان ما زحمات زیادی در این مدت کشیدند و امید داریم نتیجه خوبی بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. ملت ایران حتما خبرهایی خوبی از این ملی پوشان خواهند شنید و سورپرایز خواهند شد.
وی در مورد اینکه کیانوش گفته است که 300 میلیون تومان از جیب برای تیم ملی هزینه کردم و فدراسیون نداده، گفت: خواهش من این است که در آستانه اعزام تیم سوالات حاشیه ای پرسیده نشود. این بحث های مدیریتی فدراسیون و ورزشکاران است و بعد از جهانی که تیم آرامش خوبی داشت در این رابطه صبحت می کنیم. کیانوش هم یکی از نفرات اعزامی است و جزو گروه سوم به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد. او جزو بدنه تیم ملی است و شاید صلاح ندانسته که به نشست نیامده و ما هم کاری نداریم.
رئیس فدراسیون وزنه برداری در مورد وضعیت سلامتی خودش گفت: اینکه می گفتند سکته کرده ام و این موارد درست نبود به هرحال هر فردی به هر دلیلی به بیمارستان مراجعه می کند. من هم وقتی مراجعه کردم گفتند باید در بخش مراقبت های ویژه باشم اما در حال حاضر مشکلی ندارم و به همراه تیم به تایلند اعزام خواهم شد.

 
وی در مورد مثبت شدن دوپینگ  8 نفر در قهرمانی کشور گفت: در این مورد خیلی جدی کار می کنیم و در دور افتاده ترین نقاط هم کنترل داریم. اینکه بعد از سه ماه از دوره مدیریت بخواهیم دوپینگ داشته باشیم، اصلا زیبنده نیست و با مربیانی که این کارها را می کنند، برخورد می کنیم. کار روتین فدراسیون در حال انجام است و همه باید در بحث دوپینگ مقید باشند. 8 نفر که هیچ بلکه از همه ورزشکاران ما می توانند است دوپینگ بگیرند. اصلا خود من خواستم که تست دوپینگ رسانه ای شود.
وی ادامه داد: کادر فنی ما تاکید روی این موضوع دارد و در مورد بانوان هم به همین شکل است. از همه مجموعه وزنه برداری که در این راه تلاش می کنند، تشکر می کنم.
مرادی در مورد اینکه سهمیه های وزنه برداری در المپیک به خاطر دوپینگ کاهش یافته است، گفت: این کم لطفی در حق بچه های ما است اما به هرحال بحث کلان ورزش جهان و IOC است. خوشبختانه شرایط ما بعد از جهانی بهتر خواهد شد و دو نفر سهمیه ایران براساس عملکرد خودشان خواهد بود. این طور نیست که هر کسی قهرمان شد به  المپیک برود، بلکه نتایج سایر رقابت ها و جمع کردن امتیاز هم مهم است.
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: فقط برای حضور به مسابقات جهانی نمی روم بلکه با روسای فدراسیون های کشورهای مختلف ملاقات خواهیم و رایزنی می کنیم. یکی از اهداف ما بحث آموزش است و برای بهتر شدن این موضوع تلاش می کنیم. امروز ادعا داریم که یکی از فدراسیون هایی هستیم که در بحث تمرین صاحب سبک هستیم. در مورد دوپینگ هم باید این را بگویم که ما نباید فقط محروم کنیم بلکه اموزش این موضوع هم مهم است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲