در نشست شورای آموزش و پرورش مطرح شد

مهلت یک هفته‌ای برای ساماندهی سرویس مدارس رامسر

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۴۰۳۳۷۶
با توجه به آغاز سال جدید تحصیلی در نشست شورای آموزش و پرورش رامسر بر تسهیل تردد دانش‌آموزان توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید شد.
۰
plusresetminus
مهلت یک هفته‌ای برای ساماندهی سرویس مدارس رامسر
به گزارش بلاغ، محمد آزاد در جلسه شورای آموزش و پرورش و ستاد استقبال از ماه مهر رامسر اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی هستیم و دانش آموزان و دانشجویان برای ادامه تحصیل و تدریس در فضای شهرستانی تردد دارند.

وی افزود: سهولت تردد در فصل پاییز و زمستان با توجه به نفوذ هوای سرد و بارشی همانند سال های گذشته باید مورد بررسی و برنامه‌ریزی قرار بگیرد.

فرماندار رامسر بیان کرد: توجه دستگاه‌های مربوطه و مسئول برای تسهیل در امور آموزشی مورد انتظار است.

این مسئول تصریح کرد: حمل و نقل، راهور، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها از جمله دستگاه‌هایی هستند که باید به طور جد برای تنظیف و آماده‌سازی فضاهای محل تردد تحصیل‌گران اقدام کنند.

آزاد تاکید کرد: با توجه به سیلابی بودن برخی مناطق شهرستان رامسر و بارش هایی که که در فصول سرد پیش‌بینی می‌شود باید هر چه سریع‌تر بحث لایروبی و ترمیم کانال‌های خروجی آب را اقدام کنند.

نصیری رئیس راهنمایی و رانندگی رامسر نیز در ادامه جلسه اظهار کرد: بازگشایی مدارس و تردد ایمن دانش آموزان در شهرستان رامسر مورد دغدغه نیروهای انتظامی و راهور است.

وی افزود: بحث ساماندهی سرویس مدارس دانش آموزان هنوز توسط سازمان حمل و نقل انجام نشده است و این در حالی است که سرویس دانش آموزان مدرسه دوم و راننده سرویس معلم ثانویه دانش‌آموزان است.

مجدی مسئول سازمان حمل و نقل شهرداری رامسر  نیز تصریح کرد: بحث سوء پیشینه در پلیس اماکن روزی ۸ نفر را انجام می دهند و این موضوع باعث کندی کار شده است.

رئیس راهنمایی و رانندگی رامسر در توضیح این مشکل گفت: دستگاه های اجرایی که باید از اول تیر کار را شروع می کردند کوتاهی داشتند و کار و مراحل اداری را به روزهای پایانی موکول کردند.

وی با بیان اینکه استقرار نیروهای سواره و پیاده در محل های پرتردد انجام می شود یادآور شد: موضوع ارتقای فرهنگ ترافیکی با ایجاد شهرک ترافیکی برای دانش آموزان و گسترش فرهنگ ترافیک برای اولیای دانش آموزان در اولویت پلیس راهور است.

رئیس آموزش و پرورش رامسر نیز در این نشست اظهار کرد: ساماندهی سرویس مدارس یکی از اقدامات خوبی است که نیاز به فرصت و زمان دارد تا خانواده هایی که در گذشته راننده مورد اطمینان خود را شخصا انتخاب می کردند به این موضوع پی ببرند که باید از طریق شرکت های تاکسی‌رانی و حمل‌و‌نقل این کار را به انجام برسانند.

وی افزود: در سطح مدارس مقدمات کار آغاز سال تحصیلی انجام شده است و فضای آموزشی شهرستان آماده پذیرایی تحصیلی از دانش آموزان هستند.

موضوع نرخ کرایه سرویس های مدارس از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد و مجدی رییس سازمان حمل و نقل تاکید کرد: به دلیل تقاضای زیاد و کم بودن رانندگان سرویس مدارس نرخ‌هایی مطرح می شود که خارج از قیمت مصوب شده است.

فرماندار رامسر در این جلسه از حل موضوع ساماندهی سرویس مدارس و شرکت های تابعه را تا آخر هفته با همکاری پلیس راهور، اداره آموزش و پرورش و سازمان حمل و نقل تا پایان هفته جاری خبر داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴