تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۴۰۳۳۷۳
فرماندار ساری گفت: 500 میلیارد ریال اعتبار ویژه جهت سرعت بخشیدن به روند اتمام پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری در نظر گرفته شده است. ‎
۰
plusresetminus
تصویب 500 میلیارد ریال اعتبار برای تسریع ساخت نیروگاه زباله‌سوز ساری
به گزارش بلاغ، عباسعلی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه تکمیل کارخانه زباله‌سور ساری از اولویت‌های شهری و زیست محیطی مرکز استان مازندران است، اظهار کرد: روند ساخت نیروگاه زباله‌سوز ساری با سرعت در حال اجرا است.

وی با اشاره به پیگیری‌های یک ماه‌ اخیر توسط استاندار و فرمانداری مرکز استان مازندران در راستای تسریع این پروژه، تصریح کرد: مبلغ 500 میلیارد ریال اعتبار ویژه جهت سرعت‌بخشیدن به روند اتمام پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری در نظر گرفته شده است.

فرماندار مرکز استان مازندران با اشاره به جلسات ثمربخش با معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور و همکاری تنگاتنگ مدیرکل دفتر امور شهری استانداری و بازدید‌های وی، افزود: 300 میلیارد ریال از اعتبار یادشده از محل بند "ه " تبصره 5 قانون بودجه در روز گذشته تخصیص یافته است.

رضایی با تشکر از صبر و همراهی مردم شریف بخش چهاردانگه و به خصوص منطقه پشتکوه، بیان کرد: در جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر ساری نیز مبلغ 200 میلیارد ریال برای پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری مصوب شد که قطعا این اعتبارات بر روند سرعت بخشیدن و تکمیل این پروژه کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴