تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۰۳۳۶۹
رئیس هیأت بدمینتون استان مازندران با اشاره به اینکه مازندران تنها استان فاقد خانه بدمینتون کشور است از افزایش 9 برابری بدمینتون‌بازان مازندران خبر داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،مهدی امیر‌فخریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان سوادکوه از سازماندهی 3 هزار نفر در رشته ورزشی بدمینتون استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: هزار و 600 زن و هزار و 400 مرد در رشته ورزشی بدمینتون مازندران فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه قبل از سال 1394 تعداد پنج هیأت ورزشی بدمینتون با 344 عضو سازمان‌دهی‌شده در مازندران فعال بود که این تعداد به 23 هیأت با 3 هزار ورزشکار افزایش یافت، افزود: هیأت بدمینتون مازندران از رتبه 26 کشور در سال 1394 به عنوان سه هیأت برتر کشور دست یافت.
وی به 12 میزبانی مازندران از مسابقات کشوری و اردو‌های مختلف خبر داد و خاطر نشان کرد: در 6 ماه نخست امسال تعداد 68 اعزام به مسابقات کشوری بدمینتون انجام شد که موفق به کسب عناوین برتر شدند.
امیر‌فخریان، عدم وجود خانه اختصاصی بدمینتون را یکی از مشکلات ذکر کرد و با بیان اینکه مازندران، تنها استان فاقد خانه بدمینتون با وجود توانمندی‌ها و موفقیت‌ها در کشور است، گفت: ورزشکاران بدمینتون مازندران از سالن‌های چند منظوره استفاده می‌کنند که در برخی از آن سالن‌ها اجازه خط‌کشی هم نداریم و وعده‌های مدیران در حد حرف باقی ماند و از تلاش‌ها و حمایت‌های رئیس فدراسیون بدمینتون کشور تقدیر می‌کنم که مشوّق اصلی بدمینتون مازندران است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲