تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۰۳۳۶۰
شهید مصطفی جوادی شعار در وصیت‌نامه خود آورده است: انقلاب ایران به رهبری خمینی کبیر به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد، بدانید این انقلاب با خون هزاران شهید محکم و استوار است و با هیچ یک از این بادهای مخالف کوچک‌ترین انحراف و لغزشی پیدا نخواهد کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با شهید مصطفی جوادی شعار :
و آنچه می‌خوانیم بخشی از وصیت‌نامه شهید است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بسم الله الرحمن الرحیم
قل ان الموت الذی تفرون صنه فانه ملاقیکم ثم تردون الی عالم غیب و الشهادة....
ای پیامبر به مردم بگو مرگی که از آن گریزانید همانا او به سراغ شما و ملاقات شما خواهد آمد سپس به سوی دانای غیب و شهادت برمی‌گردید.
دنیا آزمایشگاهی بیش نیست و انسان‌ها در مدت عمر خویش همواره در مسیر آزمایش الهی هستند. تمام موجودات برای رشد رسیدن انسان آفریده شده‌اند و انسان برای به عبودت رسیدن، مخلق به اخلاق و موصوف به صفات خداوندی شدن و به درجه خلقیت الهی نایل آمدن آفریده شده است.
زندگی دنیا فرصت و مهلتی است برای انسان‌ها که از مواهب و الطاف الهی بهره گرفته و به رشد برسند؛ حال بسته به اینکه هر کسی تا چه اندازه خویش را با قوانین حاکم بر جهان هستی و خلقت همگام و هم جهت کند. برای هر کسی فرصتی معین شده به نام عمر و خوشا به حال آن کس که از لحظه‌ها هم برای رشد خویش و جامعه‌اش استفاده می‌کند.
روز می‌رسد که ناگهان پایان مهلت خداوند یعنی مرگ فرامی‌رسد البته مرگ انسان فنا شدن و نابود شدن نیست بلکه انتقال از سرایی موقت به سرایی دائمی است. آنکس که در دنیا خویش را مهذب نکرده باشد در آخرت با عذاب و آتش پاک خواهندش کرد تا آنکه لیاقت ملاقات خداوندی را پیدا کند که (انا لله و انا الیه راجعون) همه بازگشت‌ها به سوی اوست.
اما عده‌ای هستند قبل از آنکه مرگ به سوی آنان بیاید و قبل از آنکه فرصت و مهلت تمام شود نفس خویش را پاکیزه کرده‌اند و وارسته و گسسته از هر چیز وابسته به دنیا شده‌اند و آگاهانه تقاضای مرگ و ملاقات محبوب و جوار حق تعالی می‌کنند؛ خوشا به حال آنان، آنان شهیدانند که جایگاهی بلند و مرتبه‌ای عالی دارند سلام بر آنها باد.
خداوندا! لیاقت شهادت را به ما نیز عطا بفرما (اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک) بحمدالله راهی را که انتخاب کرده‌ام در مسیر شهادت است و اگر شهادت انشاءالله لطف خداوند باری تعالی شامل این بنده گنهکار و عاجز شد و شهید شدم به شما برادران و خواهران سفارشی دارم و آن اینکه حرکتی که به نام جمهوری اسلامی آغاز شده انشاءالله به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد این حرکت که آغاز گردش امام امت، خمینی کبیر است با خون هزاران شهید همراه بوده و آنچنان محکم و استوار است که با هیچ یک از این بادهای مخالف کوچکترین انحراف و لغزشی پیدا نخواهد کرد.
بر شماست تا توان دارید جمهوری اسلامی را یاری کنید و بدانید که هر لحظه در معرض آزمایش خداوند بزرگ هستید مبادا در اعتلای اسلام و جمهوری اسلامی از مال و جان و فرزند خویش دریغ کنید.
پدر و مادران عزیز از اینکه فرزندانشان به جبهه می‌روند و شهید و مجروح می شوند نگران نباشید که ما همه متعلق به خداوند هستیم و هر وقت ما را بخواهد خویش را تقدیم حضورش می‌کنم. همگی به امر و فرمان امام عزیزمان باشیم که سعادت ما در همین است در شخصیت امام کمی تفکر کنید که امام انسانی معمولی همچو سایر انسان‌ها نیست. او رهبری است که از سرچشمه پاک خداوندی الهام می‌‌گیرد. خداوندا از عمر ما بگیر و به عمر امام بیفزا.
و اما شما پدر و مادر مهربانم از شما می‌خواهم مرا ببخشید خود شاهد رنج‌ها و مشقات شما بودم می‌دیدم با چه مشکلاتی فرزندان خویش را بزرگ می‌کنید و به شما تبریک می‌گویم که چهار فرزند خودتان را به انقلاب اسلامی هدیه کرده‌اید.
اگر من شهید شدم از همین الان خودم شهادتم را که نشانه قبول قربانی شماست به شما تبریک می‌گویم محزون و نگران نباشید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما