کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمار ۵ هزار قرارداد دانشگاه‌ها و صنعت احصاء شد

24 شهريور 1398 ساعت 12:10

مدیرکل ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: سال گذشته اولین سالی بود که وضعیت قراردادهای دانشگاه‌ها و صنعت پایش و مشخص شد که حدود 5 هزار قرارداد با درآمد حدود یک میلیارد تومان در حال اجرا است.



به گزارش بلاغ،محمد سعید سیف مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار   از احصاء آمار قراردادهای منعقد شده بین دانشگاه‌ها و صنعت خبر داد و اظهارداشت: تا سال گذشته درباره قراردادهای منعقد شده بین دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های سراسر کشور با صنعت آمار صحیحی وجود نداشت و سال گذشته اولین سالی بود که کار پایش وضعیت قراردادها را انجام دادیم.
وی با اعلام آمار قراردادهای دانشگاه و صنعت، گفت: حدود 5 هزار قرارداد در حال اجرا است و مبلغ قراردادهای جاری هم نزدیک به یک میلیارد تومان است.
سیف خاطرنشان کرد: تعداد قراردادهای منعقد شده بین دانشگاه‌ها و صنعت روند رو به رشدی را در سال‌های گذشته داشته است. 
مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: در سال 96 تعداد 4 هزار و 723 قرارداد بین دانشگاه‌های سراسر کشور و صنعت که درآمد حاصل از این قراردادها در یک سال 952 میلیون تومان بوده است. این در حالی است که تعداد قراردادها در سال 95 حدود 4 هزار و 249 قرار و درآمد حاصل از آنها 863 میلیون تومان بوده است.
وی یادآور شد: بیشترین قراردادها هم متعلق به دانشگاه شریف بوده است.
 


کد مطلب: 403355

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/403355/آمار-۵-هزار-قرارداد-دانشگاه-ها-صنعت-احصاء

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com