کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گل محمدی: از 3 امتیاز کسب شده خوشحالم/شاگردانم فداکارانه بازی کردند

24 شهريور 1398 ساعت 8:25

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه برایمان سخت شد، از 3 امتیاز کسب شده خوشحالم.



به گزارش بلاغ،یحیی گل محمدی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری گفت: پیش بینی می کردیم بازی سختی را در پیش داشته باشیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم در نیمه اول و به گل هم رسیدیم و بعد به دنبال کنترل بازی بودیم و اینکه گل دوم را بزنیم. هیجان بازی خیلی بالا بود و بازی برای ما سخت شد.
وی افزود: بازی برای ما بسته شده بود، مسایل احساسی بر مسایل فنی غلبه کرد البته از سه امتیازی که گرفتیم خوشحالیم. در سه هفته گذشته 8 بازیکن مان را در اختیار نداشتیم و آنها در اختیار تیم های ملی و تیم‌های پایه بودند. بازیکنانی که امروز بازی کردند فداکارانه و با جان و دل بازی کردند و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.
گل محمدی در مورد وضعیت تیم شهر خودرو گفت: بازی خیلی سخت شد. تیم حریف تلاش زیادی برای برگرداندن نتیجه انجام داد و طبیعی بود که فشار زیادی بر ما وارد کند. یکی دو موقعیت خوب داشتند و یکی دو موقعیت شوتزنی. اگر ما هم گل می خوردیم این شرایط برای حریف پیش می آمد. ما سعی کردیم توپ را بیشتر به هم پاس بدهیم. ماشین سازی استقلال را در تبریز برده بود.
وی در مورد خطای مشکوک پنالتی در دقیقه 85 در گفت: شاهین ثاقبی را من خیلی دوستش دارم اما در برخی صحنه ها تمارض زیادی داشت. در آن صحنه هم تمارض کرد. شاید اگر بازیکن دیگری بود می‌گفتم آن صحنه پنالتی بوده است.
سرمربی شهرخودرو در مورد وضعیت دفاع تیمش و درگیری بازیکنان دو تیم گفت: فرشاد محمدی مهر در این دو هفته مصدوم بود. یک دفاع راست ما هم در اردوی تیم ملی بودند. خط دفاع ما امروز روز خوبی را پشت سرگذاشت با توجه به حملات زیاد حریف. تیم ما توجیه هستند که زمانی که حریف فشار می آورد و ما جلو هستیم فشار بیاوریم. خشونت زیاد حریف روی بازیکنان ما باعث شد که این اتفاقات رخ بدهد.
گل محمدی نماینده بازی به نیمکت دو تیم ایراد می گرفت، گفت: آنها شرح ظوایفی دارند و از این شرح وظایفش اطلاعی نداریم. کارهایی که انجام می دهند را نمی‌دانیم. به هر حال او وظایف خود را  انجام می‌دهد. خودمان باید قانون را بیشتر یاد بگیریم. مسئولیت سختی در کنار زمین است و بازی سخت و هیجانی شده بود. در هر صورت باید از میزبانی ماشین سازی تشکر کنیم.
 


کد مطلب: 403340

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/403340/گل-محمدی-3-امتیاز-کسب-شده-خوشحالم-شاگردانم-فداکارانه-بازی-کردند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com