کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم ایجاد دبیرخانه دائمی بزرگداشت هفته دفاع مقدس مازندران

24 شهريور 1398 ساعت 9:40

سرپرست حوزه هنری مازندران گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما ایجاد دبیرخانه دائمی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.



به گزارش بلاغ،مهدی معصومی‌گرجی  در جاسه کمیته هنری ستاد پاسداشت هفته دفاع مقدس مازندران در حوزه هنری با تاکید بر این نکته که این نهاد انقلابی همواره آماده همکاری با سایر دستگاه‌های اداری و اجرایی استان بوده است اظهار کرد: توفیق چندباره‌ای است که مسئولیت کمیته هنری ستاد پاسداشت هفته دفاع مقدس استان با حوزه هنری است و تلاش می‌کنیم این مسئولیت مهم را با سربلندی سپری کنیم.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما ایجاد دبیرخانه دائمی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس است تا در طول سال بتوانیم با هم اندیشی و تعامل بین دستگاهی با فرصتی مناسب به تولید آثار درخور شان دفاع مقدس (با پرداختن به شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان، خانواده این عزیزان و تمامی ارجمندانی که مرتبط با دفاع مقدس بوده اند) بپردازیم.
در ادامه این نشست سایر اعضای کمیته هنری ستاد پاسداشت هفته دفاع مقدس مازندران با عنوان کردن برنامه‌های هنری خود در هفته دفاع مقدس درباره مواردی همچون تولید آثار تاثیرگذار، همکاری‌های سازمانی، ایجاد شورای سیاست گذاری و دبیرخانه دائمی در استان، توجه ویژه به فضای مجازی جهت موجهه با جنگ روانی غرب، توجه به تولیدات کوتاه در رشته‌های مختلف، نگاهی ویژه به نوجوانان، جوانان و دانش‌آموزان در این عرصه و... به گفت‌وگو پرداختند.
در پایان مقرر شد تمامی اعضای کمیته هنری ستاد پاسداشت هفته دفاع مقدس مازندران طی دو روز آینده لیست برنامه‌های اجرایی خود را به حوزه هنری ارائه کنند.
 


کد مطلب: 403322

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/403322/لزوم-ایجاد-دبیرخانه-دائمی-بزرگداشت-هفته-دفاع-مقدس-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com