کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بدخشان: ناظر داوری گفت پنالتی درست نبود/ دنده آشوری شکست اما داور خطا هم نگرفت!

23 شهريور 1398 ساعت 17:00

سرپرست تیم گل‌گهر گفت:‌ در بازی با پارس جنوبی، بازیکنان ما را عمدا می‌زدند و داور هم توجهی نمی‌کرد!



به گزارش بلاغ،حسن بدخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ، درمورد بازی گل‌گهر مقابل پارس جنوبی گفت: خدا را شکر تیم خیلی خوب بود، مخصوصا در نیمه اول که بازی در کنترل ما بود. در این نیمه توانستیم به گل برسیم و کنترل خوبی روی بازی داشته باشیم اما در نیمه دوم شرایط عوض شد، دو تعویض اجباری داشتیم و تیم به هم ریخت. 
بدخشان درمورد اتفاقات نیمه دوم اضافه کرد: پنالتی که گرفته شد اصلا پنالتی نبود. به داور وسط اعتراض کردیم و او گفت پنالتی را داور کنار گرفته است!حتی ناظر داوری هم گفت که پنالتی نبود. در نیمه اول با زانو به قفسه سینه آشوری زدند و داور حتی خطا هم نگرفت به همین خاطر مجبور شدیم در ابتدای نیمه دوم او را تعویض کنیم چون گفت نمی‌توانم بازی کنم. او از ناحیه قفسه سینه آسیب دیده و دنده‌اش شکسته و در تمرین امروز هم حضور ندارد. 
سرپرست گل‌گهر در ادامه گفت: یوسف وکیا را هم مصدوم کردند و مجبور شدیم او را نیز در نیمه دوم تعویض کنیم. او هم در تمرین امروز حضور ندارد و بیرون نشسته است. بازیکنان ما را عمدا می‌زدند و داور هم توجهی نمی‌کرد! اتفاقات بازی را همه دیدند، ویلموتس و ساکت هم این اتفاقات را دیدند و فیلم آن اتفاقات هم موجود است.
بدخشان در مورد درگیری لفظی  بگوویچ با نیمکت‌نشینان تیم حریف گفت: درگیری لفظی نبود، بگوویچ فقط به آن‌ها گفت که نباید با داور صحبت کنند. به نظر من داور تحت تاثیر حرف‌های سرمربی حریف آن پنالتی را اعلام کرد. متاسفانه سرمربی حریف 5 دقیقه با داور کنار صحبت می‌کرد و بعد از آن پنالتی اتفاق افتاد. ما فکر می‌کردیم که این مسائل فقط در لیگ یک است اما می‌بینیم در لیگ برتر هم چنین مسائلی وجود دارد. در فوتبال ایران آدم دیوانه می‌شود. بگوویچ به کمالوند گفت این طرز مربیگری نیست، مگر لیگ یک است که تا خطایی می‌شود همه نیمکت شما به کنار زمین می‌ریزند!
وی درخصوص اینکه سرمربی تیم ملی نیز برای تماشای این بازی در ورزشگاه امام علی سیرجان حاضر بود و چه نظری درخصوص بازی بازیکنان گل‌گهر داشت، گفت: او گفت که بازی خیلی خوبی بود و هیچ کس فکر نمی‌کرد با بازی که در نیمه اول انجام دادید گل بخورید. با این حال متاسفانه در نیمه دوم اتفاقاتی افتاد که شرایط تیم ما به هم ریخت. 
سرپرست گل‌گهر در پایان گفت: ما نسبت به داوری دیروز اعتراض خودمان را اعلام کردیم و نامه‌ای در این مورد نوشتیم که قرار است امروز آن را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال کنیم. قرار است فیلم بازی توسط رئیس کمیته داوران بازبینی شود. البته نتیجه بازی که عوض نمی‌شود و یک برد خانگی از دست ما رفت.
 


کد مطلب: 403296

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/403296/بدخشان-ناظر-داوری-گفت-پنالتی-درست-نبود-دنده-آشوری-شکست-اما-داور-خطا-هم-نگرفت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com