تاریخ انتشارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۰۳۲۹۰
دبیر فدراسیون بسکتبال می‌گوید: اگر هر 4 نماینده تهران بخواهند در سالن آزادی بازی کنند، این کار فشار زیادی به فدراسیون وارد خواهد کرد.
۱
plusresetminus

به گزارش بلاغ،مسعود عماری در گفت‌وگو با خبرنگار در مورد وضعیت لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: خوشبختانه برنامه‌ها خوب پیش می‌رود و تیم‌هایی که اعلام آمادگی کردند 30 درصد ورودی که تعیین شده بود را در مرحله اول پرداخت کرده‌اند. 
وی در مورد اینکه تهران چهار نماینده دارد و آیا همه تیم‌ها در سالن آزادی بازی خواهند کرد یا خیر، گفت: ما به تیم‌های تهرانی اعلام کردیم اگر سالنی مدنظر دارند به ما اعلام کنند تا پس از بازدید فنی و تأیید فدراسیون، میزبان مسابقات باشند. هنوز تیمی اعلام نکرده و ما منتظریم. اگر این اتفاق نیفتاد، به ناچار مجبوریم مسابقات را در سالن آزادی برگزار کنیم که این موضوع فشار زیادی به فدراسیون وارد خواهد کرد. 
دبیر فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه وضعیت سالن شهید افراسیابی به کجا رسید، اظهار داشت: تقریبا واگذاری این سالن به فدراسیون بسکتبال قطعی شده و به امضا قرارداد نزدیک است، البته تجهیز این سالن برای برگزاری مسابقات لیگ هزینه دارد و مدتی طول می‌کشد که آماده شود. 
وی در مورد اینکه آیا باشگاهی خواهان دراختیار گرفتن این سالن است یا خیر، گفت: خود فدراسیون بیشتر از باشگاه‌ها خواهان داشتن این سالن است. اگر باشگاهی هم بخواهد برای پرداخت هزینه‌ها کمک کند ما هم استقبال می‌کنیم. 
عماری در پاسخ به این سوال که آیا برای تجهیز سالن باید تا سال آینده منتظر باشیم یا خیر، عنوان کرد: این سالن کار اساسی می‌خواهد و باید سکوها و پارکت آن تغییر کند. تلاش می‌کنیم تا آخر امسال این کار انجام شود.
وی در مورد برنامه‌های تیم ملی گفت: تیم ملی فعلا برنامه‌ای ندارد و بازی‌های ملی تعطیل است. البته ما در بهمن‌ماه دو بازی مقدماتی برای مسابقات کاپ آسیا مقابل سوریه و قطر داریم که در مقطعی لیگ تعطیل خواهد شد، اما سایر برنامه‌های ما سال آینده خواهد بود.
 لیگ برتر بسکتبال از نهم آبان آغاز می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما