BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> استفاده از تمام ظرفیت دانش‌آموزی در طرح یاری‌گران زندگی | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۰۳۲۷۷
وزیر آموزش و پرورش گفت: برای طرح یاری‌گران زندگی از همه ظرفیت‌های دانش‌آموزی استفاده خواهد شد و ما در این مسیر کمک خواهیم کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در همایش یاری‌گران زندگی  امروز با حضور جمعی از مدیران، روسا و دبیران ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار اظهار داشت:‌ ما چندین  دهه در حوزه مبارزه با مواد مخدر تلاش کرده‌ایم و امروز علی‌رغم دستاوردهایی که داشته‌ایم از وضعیت موجود راضی نیستیم و از سرعت تغییرات، تحولات نادانسته مواجه شدیم و این موضوع اضطراب و تشویش ایجاد می‌کند. 
وی بیان داشت: نسل ما ظرفیت‌های لازم برای مواجه شدن با تغییرات موجود را نداشت و یکی از مهمترین ماموریت‌های آموزش و پرورش امروز این است که آدم‌ها را برای یک زندگی سالم تجهیز کند. 
حاجی میرزایی ادامه داد: امروز بیش از آنکه نیازمند دانش باشیم نیازمند مهارت‌های زندگی هستیم که خود را بشناسیم و یاد بگیریم که چگونه نه بگویم و عزتمندان زندگی کنیم. 
وی تاکید کرد: ظرفیت دانش‌آموزان بسیار بالا است و ما باید آنها را برای مواجهه با زندگی تجهیز کنیم. 
وزیر آموزش و پرورش افزود: این دانش‌آموزان فردا پدران، مادران و مدیران این کشور هستند و باید سبک زندگی درست را آموزش ببینند و یاد بگیرند. 
حاجی میرزایی بیان داشت: بنده به این موضوع که باید نگاه دقیق و عمیق به یاری‌گران اجتماعی داشته باشیم اعتقاد دارم و از آن حمایت می‌کنم. 
در ادامه حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران نیز اظهار داشت: موضوع آسیب‌های اجتماعی واقعیت تلخی است که وجود دارد و همه وظیفه داریم برای آن چاره‌جویی کنیم و مسئولین کشور نیز تاکید دارند که آسیب‌های اجتماعی باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و آموزش و پرورش نیز جایگاه مهمی در این خصوص دارد و باید از ظرفیت بالایی که دارد استفاده کرد. 
وی گفت: آدم‌ها برای اینکه بتوانند در برابر وضعیت‌های ناشناخته تصمیم درست بگیرند و نه بگویند آموزش ببینند و ماموریت آموزش و پرورش نیز همین  است که آنها را مهیا کند. 
وزیر آموزش و پرورش گفت: بنابراین برای طرح یاری‌گران زندگی از همه ظرفیت‌های دانش‌آموزی  استفاده خواهد شد و ما در این مسیر کمک خواهیم کرد. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴