تاریخ انتشارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۰۳۲۶۳
سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان ایران از تبعیض صورت گرفته در مراسم تجلیل از مدال آوران استان تهران گلایه کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،فریبا سلیمانی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در گفت وگو با خبرنگار مراسم تجلیل از مدال آوران استان تهران و غیبت مربیان تهرانی در این مراسم، اظهار داشت: ما از مقامات ورزش کشور تقاضاى حمایت از مربیان تیم هاى ملى مدال آور جاکارتا در استان تهران و شناساندن جایگاه کادر فنى تیمهاى مدال آور به مسئولان و مدیران ورزش کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران را داریم.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته متوجه برگزاری مراسم تجلیل شده، عنوان کرد: کادر فنى تیمهاى مدال آور جاکارتا که از استان تهران به بازیهای آسیایی اعزام شده بودند، هفته گذشته بعد از مراسم تجلیل از مدال آوران از طریق اخبار و رسانه متوجه شدند که مسئولان ورزش تهران به این نتیجه رسیدند که کادر فنی نقشی در مدال آوری قهرمانان ندارند و کلا صلاح نیست در مراسم تجلیل حتی حضور داشته باشند.

سرمربی والیبال نشسته بانوان که به عنوان نایب قهرمانی بازیهای پاراآسیایی رسیده بود، خاطرنشان کرد: بعد از سالها ورزش استان تهران بدون حضور ما کادر فنی مراسم تجلیل را برگزار کرد البته خدا را شکر می کنم که مراسم تجلیل از ورزشکاران عزیزمان انجام شد. از خدا همان روز خواستم دیگر به ما صبر ندهد تا شاید مسئولان ما دست از تبعیض و توهین به ما بردارند. نه امنیت شغلى داریم، نه بیمه و نه حرمت. توهین تا کی؟ فقط در باخت جایگاه ما تعریف شده است. حتی در زمان دیدار با مقام معظم رهبری هم ما را نبردند.

سلیمانی با بیان اینکه یک کارشناس و مدیر دلسوز در ورزش تهران وجود ندارد که بگوید ما هم از اعضا و زحمتکشان تیم هستیم، تصریح کرد: ما هم مانند ورزشکاران برای هر لحظه این افتخارآفرینی ها و برافراشتن پرچم مقدسمان هررنجی را متحمل شدیم. تیم ما را با تبعیض بهم مى ریزند. مسئولان بدانند بدون ما و ورزشکاران، اداره ورزش، وزارت ورزش و میزى که دنیاى فاصله ما با آنها شده وجود نخواهد داشت. ما بازوان توانمند آنها هستیم.

مربی تیم های ملی والیبال بانوان کشورمان یادآور شد: با تجلیل های شخصی و انحصاری، اسم تیم را نابود کردند تجلیلی که مربیان هیچ نقشی نداشتند اما تمامی مسئولانی که حتی سر به اردوها نمی زنند و ما را نمی شناسند با افتخار حضور داشتند. از استان تهران تشکر می کنم که به جاى دلگرمی و تجلیل بینهایت دلمان را شکاندند اما عشق ما به کشور و افتخار آفرینی کم نخواهد شد. ما از حق طلبی نخواهیم گذشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲