تاریخ انتشارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۰۳۲۲۴
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: در داخل کشور افراد در اظهارنظرها دقت داشته باشند و ابتدا نسبت به اتفاقات تامل و اطلاعات کافی کسب کنند چون زمان برای موضع گیری وجود دارد.
۰
plusresetminus
رسانه‌های بیگانه و معاند دلسوز ملت ایران نیستند/ موضع‌گیری‌ برخی افراد بدون اطلاعات درست نیست
محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص انتشار خبر کذب محکوم شدن "سحر خدایاری" و گسترش دامنه آن توسط برخی سیاسیون، اظهار کرد: درباره ابعاد مختلف این موضوع، صدا و سیما پاسخ کاملی ارائه کرده است.

وی با اشاره به موج سواری رسانه های بیگانه با این موضوع، بیان کرد: رسانه‌های بیگانه عناد و دشمنی خود را با مردم و ملت ایران نشان دادند و این رسانه‌ها هیچ زمان در مشکلات اقتصادی، سیل و زلزله ما را همراهی نکردند و اینها برای ما محلی از اعراب ندارند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در داخل کشور افراد در اظهار نظرها دقت داشته باشند و ابتدا نسبت به اتفاقات تامل و اطلاعات کافی کسب کنند چون زمان برای موضع گیری وجود دارد.

دامادی تصریح کرد: موضع گیری‌ها باید عاقلانه باشد نه اینکه زود موضع بگیریم و محکوم کنیم که این رفتار مورد پسند نیست و مردود است.

وی تاکید کرد: فضای مجازی وارد کشور شد اما فرهنگ استفاده از آن جا نیفتاده است و امیدواریم در آینده از این ظرفیت بتوانیم بهترین استفاده را ببریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷