تاریخ انتشارجمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
کد مطلب : ۴۰۳۲۱۷
کاربران توییتر ذیل دو هشتگ #دروغ_دختر_آبی با ۱۵۲ هزار و ۵۰۰ توئیت و همچنین هشتگ #محاکمه_خبرآنلاین با بیش از ۲۵هزار توییت و ریتوئیت ضمن انتقاد از عوامل دروغ از دستگاه قضا خواستند به این موضوع مهم ورود کند.
۰
plusresetminus
کاربران فضای مجازی خواستار محاکمه خبرآنلاین شدند
به گزارش بلاغ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از اثبات دروغ بودن ادعای خبرآنلاین رسانه نزدیک به دولت و برخی نمایندگان و سلبریتی ها درباره محکومیت سحر خدایاری به حبس ٦ماه و همچنین جازدن وی به جای یک شخص زنده، فعالان شبکه های اجتماعی خواستار برخورد با عوامل این دروغ های ضد امنیت ملی شدند.

کاربران توییتر ذیل دو هشتگ #دروغ_دختر_آبی با ۱۵۲ هزار و ۵۰۰  توئیت و همچنین هشتگ #محاکمه_خبرآنلاین با بیش از ۲۵هزار توییت و ریتوئیت ضمن انتقاد از عوامل دروغ از دستگاه قضا خواستند به این موضوع مهم ورود کند.

محتوای تولید شده ذیل این دو کلید واژه تاکنون و به ترتیب، ۹۹ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار بازدید کلی داشته است که در نوع خود کم سابقه است.

در اینستاگرام نیز تاکنون مجموعا بیش از ٢٠ هزار پست با این دو کلیدواژه منتشر شده است/این موارد نشان میدهد برخورد قضایی با عوامل ایجاد التهابات چند روز اخیر در کشور به یک مطالبه ملی تبدیل شده است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰