تاریخ انتشارجمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۴۰۳۲۰۴
امام‌جمعه امیرکلا گفت: مردم از اشرافیت دنیاپرستان اعلان انزجار کردند، شعار مردم عزادار در برخی از شهرها مبنی بر اینکه اشرافیت آفت این نظام است و ای خائنین این آخرین پیام است حاکی از شعور سیاسی و بصیرت مردم است، مبارزه با اشرافیگری به کف خیابان‌ها رسیده و یک انقلاب فرهنگی دیگر برای کنار زدن نامحرمان از انقلاب آغاز شده است.
۰
plusresetminus
مسئولانی که خانواده‌شان خارج‌نشین هستند نمی‌توانند مدافع مردم باشند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه شهر امیرکلا با تاکید بر ایستادگی و مقاومت در امور دیپلماسی خارجی اظهار کرد: دیپلماسی التماسی تا کنون نتیجه‌ای به جز خسارت سنگین برای کشور نداشته است و این رفتار سیاسی در طراز جمهوری اسلامی ایران انقلابی نبوده و نیست، ملت شریف در انتخابات آینده به دیپلماسی التماسی پاسخ خواهد داد.

وی افزود: مسئولینی که فرزندانشان در آمریکا و کشورهای غربی زندگی می‌کنند دنبال مذاکره با آمریکائی‌ها هستند، از چنین مسئولانی نمی‌توان و نباید انتظار دفاع از ارزش‌ها داشت.

امام‌جمعه امیرکلا ادامه داد: وقتی رئیس‌جمهور فرانسه به صراحت اعلام می‌کند در رابطه با ایران ما با آمریکا هیچ اختلاف نظری نداریم و اروپا برای حفظ برجام هیچ کاری نمی‌تواند بکند، چرا برخی‌ها دو ساعت با چنین جانوری گفت‌و گوی تلفنی می‌کنند و چرا عده‌ای همچنان به امثال وی امید دارند، آمریکایی‌ها با واحد تناژ تحریم اضافه می‌کنند و مسئولین ما با واحد ذره دستور کاهش تعهدات برجامی را می‌دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برداشتن گام‌های یک، دو و سه نشان می‌دهد که برجام خسارت محض بوده و ما به تعهداتمان فراتر از خواسته شیاطین غربی عمل کرده‌ایم و آن‌ها به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام بابائیان گفت: مسئولین به ملت پاسخ دهند که خسارت این شش سال را چه کسی باید جبران کند، کاش رئیس محترم قضا می‌توانست کسانی را که برجام پرخسارت را به کشور تحمیل کردند و به شرایط رهبری، مجلس و شورای امنیت ملی توجه نکردند به دادگاه فرا بخواند.

وی افزود: مردم از اشرافیت دنیا پرستان اعلان انزجار کردند، شعار مردم عزادار در برخی از شهرها مبنی بر اینکه اشرافیت آفت این نظام است و ای خائنین این آخرین پیام است حاکی از شعور سیاسی و بصیرت مردم است، مبارزه با اشرافیگری به کف خیابان‌ها رسیده و یک انقلاب فرهنگی دیگر برای کنار زدن نامحرمان از انقلاب آغاز شده است.

خطیب جمعه امیرکلا ابراز کرد: چگونه است که برخی از جریانات سیاسی در مورد خودسوزی دختری که دارای بیماری عصبی بوده و با تحریک آنان اقدام به خودکشی کرده جنجال راه انداختند ولی در قضیه کشته شدن خانمی توسط همسرش با اسلحه، سکوت اختیار کردند و حتی به این خانم تهمت مهدورالدم هم زدند.

این مسئول با اشاره به حرکت رو به جلوی قوه قضائیه در برخورد با مجرمان و مفسدان اظهار کرد: نجومی‌بگیران دولت باید از اقدامات قوه قضاییه دلخور و ناراحت باشند، یک معلم زحمتکش بعد از ۳۰ سال تدریس حدود ۷۰الی ۸۰ میلیون تومان پاداش می‌گیرد در حالی که نجومی بگیران حقوق ماهانه‌شان در این حد یا بیشتر است، این کار دستگاه‌های نظارتی دخالت در کار دولت نیست بلکه کوتاه کردن دست چپاولگران و غارتگران بیت‌المال بر شمرده می‌شود.

بابائیان ادامه داد: وجود تعداد زیاد پرونده فساد مالی دانه درشت‌ها به دلیل دورشدن مسئولین از مواضع انقلابی و ارزشی است، مسئولین اگر به‌دنبال زندگی اشرافی باشند در زیرمجموعه مدیریتی‌شان فسادهای بزرگ صورت می‌گیرد، راه حل این است که مردم نیروهای انقلابی، جهادی و ساده‌زیست را روی کار بیاورند.

وی تصریح کرد: مسئولان اجرایی و نمایندگانی که از حقوق مالی بهره‌مندند چگونه راضی می‌شوند بخش زیادی از کارگران و مستمری‌بگیران با حقوق‌های یک میلیون و شش‌صد هزار تومانی و با چند سر عائله، یک ماه را سپری کنند، گر واقعاً دغدغه معاش مردم را دارند تدبیری برای حداقل حقوق کارگران و مستمری بگیران بنمایند.

امام‌جمعه امیرکلا افزود: کمر فرهنگیان بازنشسته زیر بار بالا رفتن هزینه‌های زندگی شکسته و شرمنده زن و بچه‌های خود هستند، چرا دولت قانون همسان‌سازی حقوق کارمندان بازنشسته را اجرا نمی‌کند، اگر دولت در این شش سال به تکالیف قانونی‌اش در رفع موانع تولید، تسهیل صدور مجوزها، شفافیت معاملات دولتی، جلوگیری از فرار مالیاتی و هدایت نقدینگی به‌سوی تولید عمل می‌کرد و چرخ اقتصاد ایران را به گردش در می‌آورد آیا باز هم می‌توانست راه نجات اقتصاد را در ملاقات و مذاکره نشان دهد.

این مسئول تاکید کرد: باید به سرنوشت نظام و انقلاب حساس بود و اجازه نداد روحیه استکبارستیزی و مبارزه با آمریکا در کشور تضعیف شود، وادادگی و انفعال دولت‌مردان در مقابل غرب برای ملت قهرمان و نستوه ایران قابل تحمل نیست، سازش با غرب خیانت آشکار به صدها هزار شهید به خون خفته انقلاب، دفاع‌مقدس و مدافعین حرم تلقی خواهد شد.

حجت‌الاسلام بابائیان در پایان گفت: سخنان عاشورایی سیدحسن نصرالله و مقتدی صدر درباره رهبر انقلاب را انقلابیون یمن، مقاومت فلسطین و خود سیدحسن هر سه تاکید کرده‌اند که در صورت جنگ در کنار ایران خواهند ایستاد و امام‌حسین(ع) زمان را تنها نخواهند گذاشت، این سفر و سخنان پیامش نمایش قدرت و نفوذ ایران در منطقه بود و دیگر اینکه ایران پرچمدار مقاومت است.


انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴