تاریخ انتشارجمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۴۰۳۲۰۰
امام جمعه میاندورود با اشاره به آغاز گام سوم کاهش تعهدات برجامی از سوی دولت، گفت: امیدواریم اگر گام چهارمی وجود دارد گام آخر باشد چون اگر به طرف مقابل میدان بدهیم حریص‌تر می‌شود.
۰
plusresetminus
معطل کردن کاهش تعهدات، دشمن را حریص‌تر می‌کند/ افراد غرب‌گرا حرف از مذاکره مجدد می‌زنند
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با تشکر از همه مردم و هیات‌های عزاداری در برگزاری مراسمات عزاداری دهه اول محرم، اظهار کرد: نیروی انتظامی، بسیج و سپاه تلاش زیادی برای حفظ نظم و امنیت در این ایام داشتند با اینکه امکانات نیروی انتظامی در حد شهرستان نیست.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهیم ابعاد عاشورای حسینی را در زمان حال ببینیم تجلی آن گفتمان مقاومت و ایستادگی با اتکا به ارزش‌های اسلامی و الهام گرفته از فرهنگ عاشورایی است.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه امروز اکثر ملت‌های دنیا به‌دنبال مقاومت هستند و آن را بهترین الگو می‌دانند، خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت که برگرفته از عاشورا و ارزش‌های اسلامی باشد رنگ نمی‌بازد.

محمدنسب با اشاره به آغاز گام سوم کاهش تعهدات برجامی از سوی دولت، گفت: امیدواریم اگر گام چهارمی وجود دارد گام آخر باشد چون اگر به طرف مقابل میدان بدهیم حریص‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر طرف مقابل به تعهدات پای‌بند نیست ما هم نباید به تعهدات پای‌بند باشیم و در این دو سال اگر تعهدات را انجام نمی‌دادیم و کار خود یعنی مقاومت را ادامه می‌دادیم امروز دشمن این مقدار گستاخ نمی‌شد.

خطیب جمعه میاندورود در ادامه با بیان اینکه چرا مدیران می‌خواهند کاری انجام دهند زود تحریم‌ها را بهانه قرار می‌دهند، افزود: مشکلات در داخل کشور به‌دلیل سوء مدیریت و ناکارآمدی بعضی از مدیران است.

محمدنسب با تاکید بر اینکه گاها جابجایی مدیران کار را حل نمی‌کند، اظهار کرد: بعضی از مدیران در شهرستان وقتی بودند وعده دروع ندادند اما یک عده فقط وعده می‌دهند.

وی از مطرح شدن دوباره مذاکره با آمریکا از سوی بعضی از سیاسیون انتقاد کرد و گفت: امروز رهبری می‌گوید مذاکره با آمریکا سم است اما یک عده غرب‌گرا باز هم حرف از مذاکره می‌زنند و برای اینکه از مقاومت عقب نشینی کنیم و روحیه مقاومت را از بین ببرند حرف از مذاکره مجدد با آمریکا می‌زنند.

محمدنسب تصریح کرد: وقتی می‌گویند دستاورد برجام این بوده که دنیا فهمید آمریکا قابل اعتماد نیست پس چرا حرف از مذاکره مجدد می‌زنند.

امام جمعه میاندورود با اشاره به نزدیک شده به آغاز سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: مدرسه خانه دوم دانش آموزان است اما مدرسه اول خانه و اولین معلمان پدر و مادر هستند که باید در تربیت کودک تلاش کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما