تاریخ انتشارجمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۰۳۱۹۵
امام‌ جمعه جویبار گفت: دل بستن به اروپا برای انجام تعهدات برجامی بیهوده است زیرا اروپایی ها بدون اجازه آمریکا آب هم نمیخورند.
۰
plusresetminus
اروپا بدون اجازه آمریکا آب نمی‌خورد
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدتقی نادعیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس به دانش آموزان نیازمند کمک کنیم اظهار کرد: با نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس باید به دانش آموزان نیازمند توجه ویژه‌ای شود تا خدای نکرده احساس کمبود نکنند.

وی با اشاره به تعلل اروپایی ها در انجام تعهدات برجامی گفت: دل بستن به اروپا برای انجام تعهدات برجامی بیهوده است زیرا اروپایی ها بدون اجازه آمریکا آب هم نمیخورند.

امام جمعه جویبار از سکوت کشورهای اسلامی به دخالت های نخست وزیر اسرائیل انتقاد و تصریح کرد: دخالت‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی در امور داخلی کشورها با سکوت کشورهای اسلامی همراه بود که باید به حال کشورهای تأسف خورد.

نادعیزاده به سقوط پهباد آمریکایی توسط سپاه پاسداران اشاره و عنوان کرد: آمریکایی ها تا کنون به این اندازه تحقیر نشده بودند و از طرفی کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز حساب کار دستشان آمد و از مواضع خود علیه ایران عقب‌نشینی کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴