تاریخ انتشارجمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۴۰۳۱۹۳
امام جمعه رامسر گفت: سیطره گفتمان مقاومت در دنیا و به خصوص خاورمیانه با الهام‌گیری از فرهنگ عاشورا و حول محور امام خامنه‌ای نقشه‌های استکبار جهانی را برهم زده است.
۰
plusresetminus
سیطره قدرت گفتمان مقاومت در دنیا با الهام از فرهنگ عاشورا/مردم فریب بازی‌های کثیف رسانه‌های معاند را نخورند
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان اظهار کرد: کسانی که حسینی‌اند باید غیرتی و شجاع باشند زیرا غیرتمند به کسی می گویند که به حریم غیر تجاوز نمی کند و دیگری هم به حریم خود راه نمی دهد.

وی افزود: تقوا و پرهیزکاری نجات بخش جامعه است و در همه اقشار این مهم می‌تواند اثربخش و راهگشا است.

امام جمعه رامسر بیان کرد: در روز عاشورا دیدیم که در کنار سردار سلیمانی عزیز و در مراسم حسینه امام خمینی ره مقتدی صدر حضور پیدا کرد و این حضور نشان داد که نقشه های شوم دشمنان درباره تغییر خاورمیانه نقش بر آب شده است.

این مسئول تصریح کرد: قدرت مقاومت امروز در منطقه سیطره پیدا کرده است و می بینیم که امروز همه گروه های مقاومت گرد رهبری عزیز ما جمع شده اند.

تقی‌پور تاکید کرد: عاشورای اباعبدالله الحسین ع و وحدت گروه های مقاومت گرد یک رهبر همانند موشک هایی بر قلب استکبار جهانی است.

وی یادآور شد: گفتمان مقاومت در دنیا با الهام از فرهنگ عاشورا در قالب سازمان های مقاومت همچون حزب الله لبنان، حشد الشعبی عراق، انصارالله یمن، حیدریون پاکستان، فاطمیون افغانستان و دفاع وطنی سوریه شکل گرفته است و روز به روز قدرتمند‌تر می شود.

امام جمعه رامسر اضافه کرد: اگر پرچم دست انسان های بی اطلاع از حماسه عاشورا و سلبریتی‌ها و... باشد از جسد سوخته خودکشی کرده یک دختر می خواهند سو استفاده کنند تا به نظام اسلامی ضربه بزنند.

این مسئول با تشریح موضوع به وجود آمده در مورد دختر خودکشی کرده که در فضای مجازی با عملیات روانی و فضاسازی دختر آبی مطرح شده است گفت: چهره های شاخص و برخی بازیگران هم که همیشه در زمان های بخصوص وارد میدان می شوند با ورود بی اطلاع به این موضوع مواضع ناآگاهانه ای گرفتند.

تقی‌پور در ادامه بیان کرد: مردم برای حسین(ع) کم نگذاشتند و از جای جای شهر زیر بیرق سیدالشهدا آمدند و عزاداری کردند اما باید مراقب فضای آلوده فضای مجازی باشیم.

وی در پایان گفت: مردم نباید فریب بازی های کثیف و آلوده رسانه های معاند که با راهبرد فضای سازی بر علیه انقلاب اسلامی دست به چنین اقداماتی می زنند بخورند و باید با آگاهی از ابعاد پنهان موضوعات مختلف مسائل را بررسی کنند‌.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴