تاریخ انتشارجمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۰۳۱۷۵
عضو شورای اسلامی شهر زنجان از اختصاص 14 میلیارد و 600 میلیون تومان برای احداث پل مدرس خبر داد و گفت: این پروژه یکی از پروژه‎های اولویت‌دار شهرداری در سال جاری است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در زنجان اظهار کرد: شهرداری زنجان در بخش عمرانی برای سال‌جاری اولویت‌هایی را در نظر گرفته است که طبق آن نسبت به اجرای پروژه‌ها اقدام خواهد شد.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های شهرداری در اجرای پروژه‌ها سبزه‌میدان است، تصریح کرد: بخشی از اعتبار مورد نیاز این پروژه به صورت نقدی و بخشی نیز به صورت غیرنقدی تأمین خواهد شد.
وی افزود: در همین راستا از محل بودجه امسال 23 میلیارد و 400 میلیون تومان به صورت نقدی در نظر گرفته شده است که از این مبلغ 15 میلیارد تومان از منابع شهرداری و 8.5 میلیارد تومان بازآفرینی است.
راشاد از دیگر پروژه‌های اساسی و اولویت‌دار شهرداری را بازگشایی معابر پادگان از سمت غرب و شرق عنوان کرد و گفت: برای این پروژه نیز مبلغ 5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: همچنین برای بازگشایی خیابان زینبیه نیز یک میلیارد و 500 میلیون تومان از محل بودجه امسال اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه امسال برای بخش باقی مانده پل امام حسن مجتبی (ع) نیز 15 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود، گفت: همچنین برای احداث تقاطع غیرهمسطح مدرس نیز 14 میلیارد و 600 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
راشاد با اشاره به اینکه علاوه بر اجرای این پروژه‌ها چندین پروژه سرمایه‌گذاری مشترک نیز برای اجرا در برنامه داریم، افزود: احداث پارکینگ طبقاتی سعدی به مبلغ 5 میلیارد تومان، پروژه اصلاح هندسی در تربیت، میدان ارتش و به احتمال زیاد میدان مدیریت کوی فرهنگ نیز از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری زنجان در سال جاری است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴