تاریخ انتشارجمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۰۳۱۷۳
مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران از موزه مردم شناسی سیرجان بازدید کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملیِ فوتبال ایران به همراه دستیارش مانوئل فررا و محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی فوتبال در اولین ساعات حضور در سیرجان، میهمان خانه‌ مهری مویدمحسنی، نویسنده‌ و پژوهش‌‌گر فرهنگ عامیانه‌ سیرجان شدند.
در این دیدار که روسای هیات فوتبال استان و شهرستان، مدیرعامل و معاون فرهنگیِ باشگاه‌ گل‌گهر و مدیر مرکز سیرجان‌شناسی نیز حضور داشتند، مارک ویلموتس ضمن بازدید از موزه‌ مردم‌شناسیِ موید محسنی با فرهنگِ مردم سیرجان و تاریخ این شهر، آشنا شد.
سرمربی تیم فوتبال ایران با تقدیر از یک عمر فعالیت‌های خانم مویدمحسنی در حفظ و معرفیِ فرهنگ عامیانه‌ سیرجان گفت: امشب به‌شدت تحت تاثیر زیبایی‌ها و فرهنگِ غنی مردم سیرجان قرار گرفتم و به‌این سبب باید از این بانوی سیرجانی که در چنین فضای سنتی و دل‌نشینی و با جمع‌آوری و نگهداری اشیاء قدیمی، نقش مهمی در شناختِ فرهنگ مردم سیرجان داشته‌اند، تشکر کنم.
پخش زنده بازی گل‌گهر-پارس‌جنوبی از سه شبکه تلویزیونی
 دیدار عصر امروز دو تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و پارس‌جنوبی جم از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، از شبکه‌ استانی مرکز کرمان، شبکه استانی بوشهر و همچنین شبکه سه به‌صورت زنده پخش خواهد شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴