تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۴۰۳۱۱۲
هواداران پاری‌سن‌ژرمن به ستاره جنجالی سابق فوتبال ایتالیا به خاطر اظهار نظر عجیبش حمله کردند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،هواداران تیم پاریسی از این که پائولو دی‌کانیو تیم محبوب‌ آنها را «پاتوق فوتبالیست‌های بی‌‌اخلاق»‌ خواند،‌عصبانی و ناراحت شدند.
از این جهت در فضای مجازی علیه ستاره پیشین ایتالیایی‌ها موضع‌گیری کردند.
این عده با پست‌هایی که در شبکه‌های مختلف منتشر کردند از دی‌کانیو خواستند به خاطر توهین‌اش، عذرخواهی کند.
حرکت هواداران تیم فرانسوی در حالی انجام شد که ستاره جنجالی اسبق فوتبال ایتالیا در یک اظهارنظر عجیب به تیم پاری‌سن‌ژرمن توهین کرد.
دی‌کانیو که در دوران جوانی برای تیم‌های زیادی از جمله لاتزیو، یوونتوس و وستهام بازی کرد، در مصاحبه‌ای با  ایل‌ماتینو ، سن‌ژرمن را «پاتوق بازیکنان بی‌نظم» خواند.
وی در این مصاحبه  در ارتباط با انتقال مائورو ایکاردی به سن‌ژرمن و این نکته که ناپولی هم خواهان بازیکن تکنیکی بود، عنوان کرد:واقعا متوجه نمی‌شوم چرا کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی، بازیکنی مثل ایکاردی را برای تیمش می‌خواست؟ همان بازیکنی که کلی سرقضیه انتقالش جنجال برپا کرد و باید از هم‌تیمی‌هایش به خاطر اظهارات مدیر برنامه و همسرش عذرخواهی می‌کرد.
وی ادامه داد: به نظر من ویژگی‌هایی که یک مهاجم پیشرفته باید داشته باشد، او ندارد. من هم وقتی او به پاری‌سن‌ژرمن پیوست،‌ تعجب نکردم. چون این تیم فرانسوی، پاتوق بازیکنان بی‌نظم و بی‌اخلاق است.
دی‌کانیو 51 ساله نظر جنجالی‌اش را در حالی عنوان کرد که خود در زمان جوانی مرتکب حواشی زیادی شد.
به عنوان نمونه در سال 1998 و در بازی بین تیم‌های شفیلد‌ونزدی و آرسنال ،‌او که برای شیفلدی‌‌ها توپ می‌زد، پس از دریافت کارت قرمز، داور مسابقه را هل داد و به زمین زد که همین حرکت باعث شد تا از 11 بازی محروم و 10 هزار پوند جریمه شود.
قبل از آن هم، دی کانیو با مربی خود ران آتکینسون درگیری داشت و یکبار هم به خاطر درگیری لفظی برای پرتاب اوت به نفع تیمش با دو کارت زرد  و در نتیجه کارت قرمز، داور روبرو شده و از زمین مسابقه اخراج شد. دی کانیو در تیم وستهام به اسطوره‌ای بدل شد  پس از بازگشت به تیم محبوب خود یعنی لاتزیو هنگامی که به یکی از هواداران افراطی سلام رمی داد، باز هم در رأس اخبار جنجالی رسانه ها قرار گرفت و حاشیه ‌‌ای بزرگ را رقم زد!
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴