تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۳۱۱۱
ملی پوشان ناشنوای کشورمان، برای شرکت در نهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۹ ناشنوایان هنگ کنگ و چهارمین دوره مسابقات فوتسال جهانی ۲۰۱۹ ناشنوایان در سوئیس مدت یک هفته در بابلسر اردو برپا می‌کنند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،ملی‌پوشان ناشنوای کشورمان، جهت شرکت در نهمین دوره بازی‌های آسیایی  ۲۰۱۹ ناشنوایان هنگ کنگ و چهارمین دوره مسابقات فوتسال جهانی ۲۰۱۹ ناشنوایان در سوئیس به مدت یک هفته در بابلسر اردو برپا می‌کنند.
یاسر ابراهیم‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در این رابطه گفت: این اردو با حضور ۱۴ بازیکن از تاریخ ۲۲ شهریور تا ۲۸ شهریور در اردوگاه شهید عظیمی برگزار می‌شود.
وی افزود: احمدرضا رضایی دروازه بان سوادکوهی و مصطفی حسینی‌نیا بازیکن بابلی دو مازندرانی حاضر در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان خواهند بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر بیان کرد: علیرضا رعدی سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان است. علی زندی‌پور و سردار پاریاد به عنوان مربی و نعیم باقری هم به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، وی را همراهی می‌کنند.
نهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۹ ناشنوایان از ۱۰ تا ۲۱ آبان ماه در هنگ کنگ برگزار خواهد شد.
همچنین چهارمین دوره مسابقات فوتسال جهانی ۲۰۱۹ ناشنوایان از ۱۸ آبان تا ۱۲ آذر به میزبانی سوئیس برگزار می‌شود.
به گزارش فارس، سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان نیز با حضور ۱۸ بازیکن از ۱۸ تا ۲۳ خرداد ماه امسال در بابلسر برپا شده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴