تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۰۳۰۹۵
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه تل‌آویو در برابر فعالیت‌های ایران در منطقه تنها نیست، هشدار داد که احتمال دارد گزینه عملیات نظامی در غزه را در پیش بگیرند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به ناآرامی‌های چند شب اخیر بین ارتش و گروه‌های مقاومت در نوار غزه، مدعی شد که احتمالا چاره‌ای جز آغاز جنگ با این منطقه را نداشته باشند.
نتانیاهو امروز (پنجشنبه) در مصاحبه با شبکه رادیویی «رِشِت بِت» با ادعا اینکه اسرائیل احتمالا گزینه‌ای جز جنگ جدید با نوار غزه نخواهد داشت، گفت: «ما در گذشته [با غزه جنگ] داشته‌ایم... اما حماس حکومت خود بر غزه را اجرا نمی‌کند».
 به نوشته روزنامه «هاآرتص» وی درباره انتخاب این بازه زمانی برای اجرای عملیات نظامی احتمالی علیه غزه توضیح داد: «اکنون یک سازمان تروریستی مشغول فعالیت است تا ما را از بین ببرد. البته گام‌های نظامی متعددی وجود دارد که می‌توان پیش از آغاز عملیات نظامی برداشت».
شامگاه گذشته بود که منابع خبری از شلیک موشک توسط هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی به بیت‌لاهیا در شمال نوار غزه خبر دادند. (جزئیات بیشتر)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین به گزارشی درباره پیامی در صفحه فیسبوک خود که هشدار می‌داد «اعراب می‌خواهند ما (اسرائیل)‌ را نابود کنند»،‌ واکنش نشان داد.
نتانیاهو در این باره گفت: «من آن را ننوشته‌ام، اشتباه یکی از نویسنده‌ها بود. بهتر فکر کنید. می‌شود واقعا من آن را نوشته باشم؟! من یک انسان جدی هستم که آشنایانی را در کشورهای عربی دارم. هیچ رهبر دیگری [مثل من] چنین روابطی با جهان و سران عرب ندارد».
فلسطین اشغالی حدود یک هفته دیگر صحنه برگزاری انتخاباتی خواهد بود که در آن رقابت اصلی بین ائتلاف نتانیاهو با ائتلاف سفید و آبی به ریاست بنی گانتز، رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش صهیونیستی است.
وی در پاسخ به این سوال که اگر مصالحه بین آمریکا و ایران، باعث تنها ماندن اسرائیل نشود، گفت: «من همیشه گفته‌ام که اگر لازم باشد به تنهایی عمل می‌کنیم،‌ اما فکر نمی‌کنم که ما تنها باشیم. اسرائیل بخشی از هر نوع مشاوره [درباره ایران] است و با آمریکا همکاری می‌کند تا فعالیت‌های ایران را در جبهه‌های مختلفی محدود کند».
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴