کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید عباس یاوری محب: حرمت خون شهیدان را نگه‌ دارید

21 شهريور 1398 ساعت 9:30

شهید عباس یاوری محب در وصیت‌نامه خود آورده است: انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی (عج) پاسداری کرده و از ادامه‌دهندگان راه شهدا باشید و هرگز امام را که امید ملت و کشور ماست تنها نگذارید.



به گزارش بلاغ،«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با شهید عباس یاوری محب:
و آنچه می‌خوانیم بخشی از وصیت‌نامه شهید است:
بسم الله الرحمن الرحیم
شرافتمندترین مرگ شهادت است؛ آری پیامبر اکرم (ص) چنین فرمود و من نیز پیرو راه ابر مردی چون پیامبرم و درس چگونه شرافتمندانه زیستن را از او آموختم و راه پیامبر خدا را پیشه گرفته‌ام تا در راه او به شهادت برسم و چند قطره خونی که در بدن دارم نثار دین و رهبر کنم.
و تو ای برادر و خواهر! ای سرباز حسینی! مثل دیگر شهیدان همچون علی اکبر به ندای "هل من ناصر" حسینی که از حلقوم پاک خمینی بیرون می‌آید جواب مثبت داده و راه او را که راه پیغمبر (ص)، علی(ع) و حسین(ع) است ادامه دهید و این انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی (عج) پاسداری نموده و حرمت خون شهیدان را نگهداشته و از ادامه‌دهندگان راه شهدا باشید و هرگز امام را که امید ملت و کشور ماست و تنها رهبری است که توانسته تا به حال انقلاب را به پیش ببرد تنها نگذارید که او از سلاله پاک محمد رسول الله است.
  پدرم امیدوارم مرا ببخشید، من از خدای بزرگ برای شما سلامتی و موفقیت  آرزو می‌کنم و مادرم از تو می‌خواهم که همچون کوه استوار مقاومت کنی و برای من گریه نکنی چون خدا امانتی به تو داده و حال از تو گرفته است. مادر اگر جنازه من به دست تو رسید که هیچ و اگر نرسید  ناراحت نباش به باغ بهشت برو زیرا تمامی شهدا همسنگران من در آنجا هستند.
 


کد مطلب: 403050

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/403050/شهید-عباس-یاوری-محب-حرمت-خون-شهیدان-نگه-دارید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com