تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۴۰۳۰۴۵
رئیس دانشگاه خوارزمی گفت: گام دوم دانشگاه خوارزمی ایجاد رشته‌های جدید مورد نیاز جامعه است چرا که این دانشگاه به عنوان دانشگاه مکمل در رشته‌های روان شناسی، علوم پایه، زیست، شیمی و زمین شناسی در حال جهش علمی هستیم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،عزیزالله حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار  با اشاره به گام دوم فعالیت آموزشی و پژوهشی در دانشگاه گفت: دانشگاه خوارزمی در تاریخ آموزش عالی قبل از هر نظام آموزشی شکل گرفته است و امروز پس از گذر از تربیت نیروی متخصص برای آموزش و پرورش در گام دوم خود تحصیلات تکمیلی را به عنوان یکی از مأموریت هایش با نگاه به آینده دنبال می کند.
* جذب دانشجوی خارجی از اولویت های خوارزمی است
وی با تأکید بر اهمیت جذب دانشجوی خارجی افزود: جذب دانشجویان بین المللی و ایجاد رشته های مورد نیاز با جامعه از اولویت ها و رسالت های این دانشگاه در سال تحصیلی جدید است که در این رابطه این دانشگاه از کشورهای افغانستان، عراق،کره، ایتالیا و فرانسه دانشجو دارد و امسال نیز 60 دانشجوی دیگر در مقطع ارشد و دکتری خواهیم داشت.

* امسال15 دانشجو بورسیه می‌شوند
حبیبی تصریح کرد: دانشگاه خوارزمی از سوی وزارت علوم مسؤول کانون هماهنگی ایران و اتریش است که از این فرصت ما استفاده کردیم و در سال تحصیلی جدید 15 دانشجو را بورسی خواهیم کرد.
وی ادامه داد: گام دوم دانشگاه خوارزمی ایجاد رشته های جدید مورد نیاز جامعه است چرا که این دانشگاه به عنوان دانشگاه مکمل در رشته های روان شناسی، علوم پایه، زیست، شیمی و زمین شناسی در حال جهش علمی هستیم. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما