تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۴۰۳۰۱۹
گروه‌های فلسطینی در واکنش به تصمیم نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری به فلسطین اشغالی اعلام کردند، این‌گونه اظهارات حقیقت تاریخی فلسطین را تغییر نخواهد داد و با تمام توان از این سرزمین دفاع می‌شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سه‌شنبه (دیروز) در ادامه شعارهای انتخاباتی خود مدعی شد در صورتی که پیروز شود بخش‌های مهمی از کرانه باختری را به فلسطین اشغالی ملحق می‌کند (+) ؛ اقدامی که با واکنش‌های زیادی روبرو شد.
بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، گروه‌های فلسطینی امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: اینگونه اظهارات ذره‌ای از این حقیقت تاریجی عوض نمی‌کند که تمام فلسطین از «رأس الناقوره تا ام الرشراش» سرزمین فلسطینی، اسلامی، عربی است. با تمام توان و تا آزادسازی کامل و بازگشت آوارگان از این سرزمین دفاع خواهد شد.
در ادامه این بیانیه تأکید شد، اجازه داده نخواهد شد که سرزمین و مقدسات فلسطینی بخشی از بازار انتخاباتی دشمن و سران شکست‌خورده آن باشد.
گروه‌های فلسطینی اعلام کردند، مقاومتی که طی سال‌های گذشته با اشغالگر مقابله کرده، همچنان با تاکتیک‌های متعدد در زندان است تا جلوی سرکشی صهیونیستی را بگیرد.
در ادامه بیانیه مذکور آمده، این تجاوز صهیونیستی به حق تاریخی ملت فلسطین که در آستانه بیست و ششمین سالروز صدور «اسلو» اعلام می‌شود، این را می‌طلبد که عملا این بیانیه ذلت‌بار ملغی اعلام شود؛ «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان باید هماهنگی امنیتی را لغو کند و دست مقاومت را در کرانه باختری باز بگذارد.
گروه‌های فلسطینی در ادامه مقاومت فلسطین در کرانه باختری را به اتخاذ راهبردی ملی برای مقاومت علیه رژیم اشغالگر و نابودی آن فراخواندند.
بر اساس گزارش خبرگزاری «وفا»، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان هم دیشب تهدید کرد، اگر نتانیاهو وعده خود را عملی کند تمام توافق‌های امضا شده با طرف اسرائیلی لغو خواهد شد.
وی تأکید کرد: این حق فلسطینی‌هاست که به هر وسیله‌ای شده از حقوق خود دفاع کنند، حال نتیجه هر چه می‌خواهد باشد. تصمیم‌های نتانیاهو با قطعنامه‌های بین‌المللی و قانون بین‌الملل در مغایرت است.
قرار است انتخابات در فلسطین اشغالی هفته آینده برگزار شود و با نزدیکتر شدن زمان این موضوع، رقابت‌ها تشدید شده است. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴