کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید علی اصغر بهنامجو: روحانیت را حفظ کنید

20 شهريور 1398 ساعت 10:40

شهید علی اصغر بهنامجو در وصیت‌نامه خود آورده است: نه تنها من بلکه همه شهیدان این سفارش را دارند که «روحانیت را حفظ کنید»، حفظ روحانیت حفظ اسلام است.



به گزارش بلاغ،«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با شهید علی اصغر بهنامجو:
و آنچه می‌خوانیم بخشی از وصیت‌نامه شهید است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بیکران به رهبر کبیر انقلاب و آرزوی طول عمر و به آرزوی موفقیت برای سربلندی انقلاب.
در این مقطع زمان ما زنده‌ایم و حسین زمان اکنون ما خمینی کبیر است که در غیاب امام زمان پرچمدار اسلام بوده؛ اکنون وقت یاری اوست زمان، زمان لبیک گفتن به اوست؛ اکنون زمان آزمایش الهی است.
ننگ به دامان خود مبادا بگیرید و موقعی بیدار شوید که دیر باشد اکنون آن کسی که مسلمان است باید بفهمد اسلام سرباز می‌خواهد. اکنون زمانی است که باید از امام امت و فرمایشات گرانقدر او پیروی کرد.
من در وصیت‌نامه خود تنها یک سفارش دارم البته نه من بلکه دریای خون شهیدان این سفارش را دارند که «روحانیت را حفظ کنید»، حفظ روحانیت حفظ اسلام است.
ننگ باد بر کسانی که نسبت به این جمهوری اسلامی و رهبری آن دشمنی دارد. بدانید که در این زمانه هر کس در راه خدا و خط رهبری امام گام برمی‌دارد سرباز امام است و بر کاری که می‌کند و بر عملی که انجام می‌دهد در آخرت جواب می‌گیرد.
 


کد مطلب: 402936

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/402936/شهید-علی-اصغر-بهنامجو-روحانیت-حفظ-کنید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com