تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۴۰۲۹۳۱
مدیر کل سازمان حج و زیارت آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه تاکنون زمان اعزام به حج عمره مشخص نشده است گفت: در فضای مجازی آمده است که پس از ماه صفر، حج عمره آغاز می‌شود اما در حد شایعه بوده و فعلا تصمیمی در زمینه حج عمره گرفته نشده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،محمدرضا ندیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاردر ارومیه، با تاکید بر اینکه تاکنون زمان اعزام به حج عمره مشخص نشده است اظهار کرد: در فضای مجازی آمده است که پس از ماه صفر، حج عمره آغاز می‌شود اما در حد شایعه بوده و فعلا تصمیمی در زمینه حج عمره گرفته نشده است.
وی تصریح کرد: بنابراین در حال حاضر هیچ توافقی با عربستان انجام نشده است و جمهوری اسلامی ایران نیز شروط خود را اعلام کرده و اگر آنها این شروط را بپذیرند، حج عمره آغاز می‌شود و در این رابطه، از جمله شروط ایران، حفظ عزت و احترام و رعایت شان و تکریم هموطنان و نیز ایجاد دفاتر کنسولی در صدور روادید است.
مدیر کل سازمان حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: شرط نخست ایرانیان در حج عمره و تمتع رعایت شده اما در ایجاد دفاتر کنسولی مشکلاتی وجود دارد.
وی بیان کرد: بنابراین طرف عربستانی، شروط ایرانیان را بررسی کرده و در آینده پاسخ خواهد داد اما هم اکنون این مسئله نامشخص است.
ندیری همچنین در مورد حج سال 98 اظهار کرد: خوشبختانه این مسئله به خوبی و بدون هیچ مشکلی به پایان رسید و زائران ایرانی نیز از آن راضی بودند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴