کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان اعزام به حج عمره مشخص نیست/رایزنی ایران با عربستان برای ایجاد دفاتر کنسولی

20 شهريور 1398 ساعت 10:15

مدیر کل سازمان حج و زیارت آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه تاکنون زمان اعزام به حج عمره مشخص نشده است گفت: در فضای مجازی آمده است که پس از ماه صفر، حج عمره آغاز می‌شود اما در حد شایعه بوده و فعلا تصمیمی در زمینه حج عمره گرفته نشده است.



به گزارش بلاغ،محمدرضا ندیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاردر ارومیه، با تاکید بر اینکه تاکنون زمان اعزام به حج عمره مشخص نشده است اظهار کرد: در فضای مجازی آمده است که پس از ماه صفر، حج عمره آغاز می‌شود اما در حد شایعه بوده و فعلا تصمیمی در زمینه حج عمره گرفته نشده است.
وی تصریح کرد: بنابراین در حال حاضر هیچ توافقی با عربستان انجام نشده است و جمهوری اسلامی ایران نیز شروط خود را اعلام کرده و اگر آنها این شروط را بپذیرند، حج عمره آغاز می‌شود و در این رابطه، از جمله شروط ایران، حفظ عزت و احترام و رعایت شان و تکریم هموطنان و نیز ایجاد دفاتر کنسولی در صدور روادید است.
مدیر کل سازمان حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: شرط نخست ایرانیان در حج عمره و تمتع رعایت شده اما در ایجاد دفاتر کنسولی مشکلاتی وجود دارد.
وی بیان کرد: بنابراین طرف عربستانی، شروط ایرانیان را بررسی کرده و در آینده پاسخ خواهد داد اما هم اکنون این مسئله نامشخص است.
ندیری همچنین در مورد حج سال 98 اظهار کرد: خوشبختانه این مسئله به خوبی و بدون هیچ مشکلی به پایان رسید و زائران ایرانی نیز از آن راضی بودند.
 


کد مطلب: 402931

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/402931/زمان-اعزام-حج-عمره-مشخص-نیست-رایزنی-ایران-عربستان-ایجاد-دفاتر-کنسولی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com