تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۰۲۷۵۹
شهید محمد هیزجی در وصیت‌نامه خود آورده است: با الگو گرفتن از شهدای کربلا نباید لحظه‌ای رهبری را تنها بگذاریم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با شهید محمد هیزجی
و آنچه می‌خوانیم بخشی از وصیت‌نامه شهید است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سپاس خدائی را که ما را از تاریکی به روشنایی و از جهل و نادانی به دانایی با فرستادن پیغمبر(ص) فراخواند.
پدر و مادر مهربانم هزاران کیلومتر دورتر از شما هستم، از راه دور سلام مرا بپذیرید و همچنان یگانه برادرم و خواهران عزیزم به شما سلام گرم می‌رسانم امیدوارم همیشه ایام در زندگی خوش و خرم و راه راستین را انتخاب کرده باشید.
پدر مهربانم شما مدت چهارده سال برای درس خواندن من زحمت کشیده‌اید نمی‌دانم با چه زبانی از شما قدردانی کنم خواست من این است که خداوند توفیق بدهد ان‌شاءالله.
و مادر مهربانم شما هم چندین سال دوری مرا کشیده و در انتظار نشستید اکنون خدا می‌داند دوری همیشگی در انتظار ماست اگر خداوند توفیق شهادت داد؛ تقاضا دارم برای من اصلاً گریه نکنید زیرا وظیفه هر فرد مسلمان است که برای حفظ مملکت و آب و خاک خود و از همه بالاتر از دین و مذهب خود دفاع کند.
امروز وظیفه هر مسلمان و همه مردم ایران است که رهبری را تنها نگذارند. ما باید از شهدای کربلا سرمشق بگیریم.
پدر و مادرم و برادرم و خواهرانم شما وظیفه خود را عمل کنید من راه خود را انتخاب کرده‌ام و از خداوند بزرگ و توانا می‌خواهم که راهی را که انتخاب کرده‌ام به آن برسم. این دنیا فانی است و برای هیچ فردی پایدار نیست و هر کس باید به نوبه خود به دنیای دیگری رخت بربندد.
همیشه نظرتان با خداوند باشد و دفاع از اسلام و میهن و رهبر وظیفه هر فرد مسلمان است به هر حال هرچه ما خواهیم آن نمی‌شود هرچه خدا خواست همان می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷