کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام‌هایی از جنس کربلا در قاب شهری به نمایش درآمد

18 شهريور 1398 ساعت 11:40

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: نصب تابلوهای ویژه ماه محرم در گالری شهری پیام عاشورایی دارد و حال و هوای شهر را محرمی کرده است.



به گزارش بلاغ،احمدرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار در اصفهان، از نصب 300 تابلو ویژه ماه محرم با عنوان گالری شهری خبر داد و اظهار کرد: این گالری به مناسبت آغاز محرم بابیان پیام‌های کربلا شامل «دل به خدا بسپاریم، وفادار باشیم، صبر پیشه کنیم، جوانمرد باشیم و نماز را برپا داریم» در نقاط مختلف شهر نصب‌شده است که هر یک از این تابلوهای شهری حامل پیام هستند و اقدام به فرهنگ‌سازی می‌کنند.
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: همچنین 100 آگهی‌نما با عنوان «یاد کن لب‌تشنه‌ام» در کنار خیمه‌های عزاداری و ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف شهر نصب‌شده و در شام عاشورا تعویض خواهد شد.
وی در ادامه متذکر شد: معمولاً هر شب بعد از اتمام عزاداری‌ها ظروفی که برای غذاهای نذری مورداستفاده قرارگرفته است بدون توجه به رعایت نظافت در خیابان‌ها رها می‌شود و چهره زشتی به شهر می‌دهد و همچنین حجم بسیاری از لیوان‌های یک‌بارمصرف در نزدیکی خیمه‌های عزاداری و معابر انباشته می‌شود که می‌طلبد مردم در این ایام «هوای شهر» را داشته باشند.
رضایی در تکمیل صحبت‌های خود گفت: از همین رو 150 پایه استند با عنوان «هوای شهر را داشته باشیم» به‌منظور رعایت نظافت شهری و حفظ ظاهر شهر در کنار خیمه‌های عزاداری و ایستگاه‌های صلواتی نصب‌شده که به موضوع نظافت شهری پرداخته و به آموزش و فرهنگ‌سازی در این زمینه تأکید کرده است.
 


کد مطلب: 402753

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/402753/پیام-هایی-جنس-کربلا-قاب-شهری-نمایش-درآمد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com