تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۰۲۷۰۵
سرمربی تیم فوتسال مس‌سونگون گفت: خوشحالم که بازیکنان تیم با وجود خستگی تیم موفق برابر ارژن شیراز به برتری دست یافت.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،علیرضا افضل در گفت‌و‌گو با خبرنگار  در تبریز اظهار داشت: بازیکنان تیم مس با وجود خستگی حضور در مسابقات آسیایی و جهانی، در بازی مقابل ارژن خوب ظاهر شده‌ و موفق شدند 3 امتیاز این بازی را کسب نمایند.
وی گفت: در بازی روز جمعه هدف مان کسب 3 امتیاز بود که به آن رسیدیم و حالا به دنبال ریکاوری و تمرینات تیم هستیم و به هر حال من تفکرات دارم که با تفکرات آقای تقی پور فرق می‌کند و برای بازی آینده تیم را آماده می‌کنیم و انشاالله تلاش می‌نمایم تیمی خوبی مهیا کرده و بتوانیم قهرمانی لیگ برتر را کسب نمایم.
وی گفت: من همیشه به قهرمانی فکر کرده و هیچ وقت به دومی و سایر مقام‌ها مدنظرم نبوده و فکر بزرگی دارم و در مس هم به دنبال همین هدف هستم و سعی می کنم رضایت تماشاگران تیم را نیز به دست آورم.
افضل گفت: بازیکنی به جمع تیم مس سونگون اصافه نمی‌شود و بازیکنان خوبی را داریم و شاید تنها به جای مصدومان بازیکن بگیریم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: 4 بازی نسبت به سایر تیم‌های کمتر داریم و اگر تمام امتیازات بازی عقب افتاده را بگیریم به صدر جدول صعود می‌کنیم و تلاش می‌کنیم با ارائه بازی‌های خوب برابر حریفان خود به برتری رسیده و فاصله امتیازی خود را با صدر جدول کاهش دهیم.
وی افزود: نفرات تیم مس نسبت به دوره قبلی که من بودم بهتر بوده و نفرات ملی‌پوشان تیم افزایش یافته و باشگاه حرفه‌ای‌تر شده است و امیدوارم مشکلی پیش نیاید و تلاش خواهیم کرد نتیجه بهتری را کسب نمایم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴