کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهدا، بهترین الگو برای نسل جوان هستند

17 شهريور 1398 ساعت 12:30

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهدا بهترین و مناسب‌ترین الگو برای نسل جوان است تا زندگی آنان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و با ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا در برابر دشمنان آشنا شوند.



به  گزارش بلاغ،عبدالفتاح اهوازیان در یادواره دو شهید محله مندرجان شهرستان چادگان که در مسجد جامع این محله برگزار شد اظهار داشت: دستاوردهای امروز جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا و رشادت‌های آنان هستیم که با فدا کردن جا خود آرامش را در کشور حاکم کردند.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، افرود: شهدا بهترین و مناسب‌ترین الگو برای نسل جوان است تا زندگی آنان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و با ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا در برابر دشمنان آشنا شوند.
وی تصریح کرد: آنچه در شرایط کنونی وظیفه آحاد مردم را دوچندان می‌کند زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز است که به برکت خون مطهر آنان در امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم.
 اهوازیان تأکید کرد: رزمندگان اسلام در ابتدای جنگ با امکانات اولیه جلوی عراقی‌ها ایستادند و به دشمنان اسلام و در رأس آن امریکا نشان دادند که با تکیه ‌بر فرامین ولایت‌فقیه از وجب‌به‌وجب کشورشان دفاع خواهند کرد.
 فرمانده قرارگاه نصرت، عنوان کرد: یادواره شهدا فرصتی برای بازخوانی رشادت‌ها و شایستگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است تا با برگزاری یادواره یادی از دلاوری و ایثارگری رزمندگان داشته باشیم.
محمدمهدی ملیانی، فرمانده ناحیه مقاومت چادگان نیز در این مراسم بیان داشت:گردهمایی در یادواره شهدا موجب خواهد شد که دل‌های خود را در مجلس شهدا جلا دهیم و از شهدا یاد کنیم.
وی تصریح کرد:انقلاب اسلامی ثمره خون جوانانی است که با نثار خون خود در دفاع از انقلاب نهال این انقلاب را آبیاری کردند و وظیفه ما حفاظت از دستاوردهای این نظام است.
به گزارش فارس یادواره دو شهید محله مندرجان با حضور خانواده شهدا، مسؤولان ادارات، جانبازان، ایثارگران بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع مندرجان برگزار شد.
 


کد مطلب: 402680

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/402680/شهدا-بهترین-الگو-نسل-جوان-هستند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com