BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> سواد رسانه‌ای مردم ما ضعیف است | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۰۲۶۷۵
استاد حوزه و دانشگاه گفت: هشتاد درصد مردم ما سواد رسانه ندارند لذا پدران و مادران باید اطلاعات خود را افزایش دهند تا فردا فرزندشان بر آن‌ها غلبه نکند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام سید حسن حسینی شب گذشته در مراسم هیئت دانشگاه پیام نور بجنورد به رها بودن فضای مجازی اشاره کرد و اظهار کرد: جوان ما وارد این عرصه می‌شود درحالی‌که بی‌سواد رسانه است.
وی افزود: هشتاد درصد مردم ما سواد رسانه ندارند لذا پدران و مادران باید اطلاعات خود را افزایش دهند تا فردا فرزندشان بر آن‌ها غلبه نکند.
این استاد حوزه و دانشگاه استفاده از مشاور را دیگر راه کاهش معضلات فضای مجازی دانست و خاطرنشان کرد: راه‌حل فضای مجازی بگیروببند نیست و باید اطلاعات افزایش یابد.
وی کاهش ارتباطات واقعی، هویت زدایی و تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی به غربی، شکل‌گیری و ترویج سریع شایعات، نقض حریم خصوصی، انزواطلبی افراد در فضای حقیقی و شکل‌گیری روابط آزاد را معضلات ورود بدون اطلاع به فضای مجازی عنوان کرد و افزود: چرا دولت شبکه‌های اجتماعی را نمی‌بندد؟ دلیلش فضاسازی‌هایی است که می‌خواهند ایجاد کنند و حواس‌ها را پرت کنند.
حسینی در بخش دیگری از سخنانش تضعیف نشانه‌های ظهور را از اهداف فرقه سازی‌ها برشمرد و تصریح کرد: فرقه سازی باعث می‌شود صدای اسلام ناب شنیده نشود. اکنون‌که امام زمان غائب است، جمهوری اسلامی ایران پرچم اسلام ناب را بر دوش گرفته لذا انقلاب ما را مورد هجمه قرار می‌دهند که اگر دست از اسلام برداریم کسی با ما کاری ندارد.
وی در ادامه فساد و فحشا را اقدامی برای حذف محور ولایت دانست و افزود: همان‌طور که در زمان پیامبر سعی کردند بیشترین فحشا را در مدینه به وجود بیاورند اکنون سعی دارند کشور ما را به سمت فحشا بکشند.
این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: ثروت، قدرت و پروژه پرورش آقازادگی نیز باهدف ضربه زدن به ولایت ترویج داده‌شده است که رهبر انقلاب همواره با این موارد مقابله کرده‌اند.
وی در ادامه به ابعاد سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و افزود: تسلط فرهنگی و سیاسی برجهان هدف سند ۲۰۳۰ است که دولت ما به‌صورت مخفیانه آن را پذیرفت.
حسینی در پایان بیان داشت: این سند دارای ۱۸ محور اصلی با ۶۹ هدف ویژه است که هدف اصلی آن موضوعات اقتصادی مانند توسعه کشاورزی پایدار و تأمین امنیت غذایی است. البته تیتر این موارد قشنگ است و باطن پلیدی دارد از همین رو امریکا و رژیم صهیونیستی این سند را نپذیرفته‌اند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴