کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دوری از یاد خدا، عامل افزایش افسردگی در جهان

17 شهريور 1398 ساعت 10:30

استاد حوزه و دانشگاه گفت: دو سال است سازمان بهداشت جهانی معضل جهان را افسردگی اعلام کرده که جهان را درنوردیده، چرا حالا که امکانات و رفت بیشتر شده افسردگی و خودکشی افزایش یافته، خداوند می‌فرماید کسانی که از او اعراض می‌کنند معیشت سختی را تجربه خواهند کرد.



به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام محمد داستان‌پور شامگاه شنبه در هیأت مجموعه فرهنگی باران اظهار داشت: تقدیر ما بر اساس انتخاب‌های خود ما رقم می‌خورد، مانند زمانی که در فضای مجازی موضوعات مشخصی را دنبال می‌کنید، صفحه به صورت هوشمند پیشنهاد‌هایی به شما می‌دهد، این پیشنهاد بر اساس سابقه و عملکرد قبلی هر انسان است.
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: در داستان حضرت یوسف خداوند می‌خواست وقتی یوسف خواب هم زندانی‌اش را تعبیر کرد نجات پیدا کند اما زمانی که یوسف یک جمله اضافه به آن دوستش گفت که «پیش پادشاه از من یاد کن» همین باعث شد 10 سال دیگر در زندان بماند.
وی تصریح کرد: بعضی وقت‌ها یک کتاب، یک موسیقی، یک حرف و یک دوست در سرنوشت 30 سال بعد انسان اثرگذار است؛ دنیا مانند رستوران سلف‌سرویس است که ما با اراده خودمان در آن انتخاب می‌کنیم.
داستان‌پور عنوان کرد: کسی که فقط در دلش توکل و شکر خدا باشد، خداوند او را رها نمی‌کند، این پیام آیات متعدد قرآن است.
استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: دو سال است سازمان بهداشت جهانی معضل جهان را افسردگی اعلام کرده که جهان را درنوردیده، چرا حالا که امکانات و رفت بیشتر شده افسردگی و خودکشی افزایش یافته، خداوند می‌فرماید کسانی که از او اعراض می‌کنند معیشت سختی را تجربه خواهند کرد.
 


کد مطلب: 402667

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/402667/دوری-یاد-خدا-عامل-افزایش-افسردگی-جهان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com