تاریخ انتشارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳
کد مطلب : ۴۰۲۵۶۵
سومین اردوی تمرینی تیم جودو منتخب استان مازندران در آمل برگزار شد.
۰
plusresetminus
برگزاری سومین اردوی تمرینی تیم جودو منتخب مازندران در آمل
جهانگیر آذری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به برگزاری اردوی تمرینی تیم جودو منتخب استان مازندران در آمل اظهار کرد: بعد از مسابقات انتخابی جودو نوجوانان استان مازندران که مردادماه در قائمشهر برگزار شد، تیم شهرستان آمل با کسب 5 مدال طلا ، 2 نقره و یک برنز توانست ، عنوان تیم قهرمان این استان را کسب کند.

آذری در ادامه با بیان اینکه عزیزالله مهدوی که از جمله مربیان خوشنام شهرستان آمل است که به عنوان سرمربی تیم جودو این استان نیز فعالیت می کند افزود: این تیم هر هفته به صورت مداوم زیر نظر مربیان تمرین می کنند تا بتوانیم با بهترین تیم ، از حیثیت ورزش جودو مازندران در مسابقات قهرمانی کشور دفاع کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در خصوص برگزاری این اردو گفت: برگزاری این اردوها برای  تیم جودوی نوجوانان استان مازندران که اعزامی به مسابقات کشوری در زنجان است میتواند اتفاقات خوبی را رقم بزند تا این تیم بتواند در سطح کشوری صاحب کرسی و رتبه شود.

پهلوان با بیان اینکه در شهرستان آمل ورزش جودو رنگ و بوی خوبی نسبت به سایر رشته های ورزشی برخوردار است تصریح کرد: امروزه با توجه به روند رو به رشدی که این رشته در بین نونهالان و نوجوانان در شهرستان آمل دارد نوید محور اصلی بودن این شهرستان در سطح استان را در آینده ای نزدیک می دهد.

عزیزالله مهدوی سرمربی تیم جودوی نوجوانان مازندران نیز با اشاره به این اردو که سومین اردو برای این تیم است گفت: اولین اردو در ونوش برگزار گردید و دومین و همچنین سومین اردو نیز در این شهرستان برگزار گردید کهدو اردوی دیگر تا مسابقات کشوری در پیش داریم.

مهدوی از سطح آمادگی جودوکاران این استان برای مسابقات خبر داد و گفت : سطح آمادگی  تیم جودوی نوجوانان استان مازندران برای مسابقات کشوری 70 درصد است که نسبتا خوب است.

وی در پایان به نیاز حمایت بیشتر مسئولین از این ورزش اشاره کرد و افزود: جودو یک ورزشی اخلاقی و زیبا و آینده دار است و چون کشتی حرف اول را در استان مازندران میزند ، جودو نیز میتواند برای سکو های آسیایی و حتی جهانی نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴