تاریخ انتشارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۴۰۲۵۶۲
امام‌جمعه امیرکلا گفت: اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب نسخه شفابخش و چراغ راه آینده کشور است، مسئولین بدانند اگر برای حل مشکلات کشور دنبال مذاکره با کسی هستند برای شما امین‌تر، حکیم‌تر و دلسوزتر از امام‌خامنه‌ای(مد)کسی وجود ندارد.
۰
plusresetminus
بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه آینده کشور/رهبری حکیم‌ترین فرد برای مشاوره در مذاکرات است
حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های امروز عبادی سیاسی جمعه شهر امیرکلا اظهار کرد: عاشورا الگوی ماندگار، تجلی ایثار و شهادت در تمامی اعصار، نمایش مقابله همیشگی اسلام با کفر، نماد اسلام مجسم و الگوی جاودان برای مسلمانان، تجلی پیروزی حق بر باطل، نسخه عملی مبارزه با ظلم و ستم برای بشریت است.

وی افزود: عاشورا پیش‌نیاز و زمینه‌ساز بزرگترین معجزه تاریخ بشریت یعنی قیام ستیز حضرت مهدی(عج) و استقرار دولت جهانی توحیدی است.

امام‌جمعه امیرکلا ادامه داد: ایستادگی در برابر دشمنان ولو با دادن هزینه، عدم جایگاه سازش و تسلیم در اسلام، عدم هراس از دشمنان، باطل بودن استفاده از هر ابزاری برای وادار کردن جبهه مقاومت به تسلیم، ترس نداشتن در مسیر مقاومت از دادن جان و فرزند، عدم مذاکره امام‌حسین(ع) برای لغو تحریم، بلکه برای اتمام حجت، دعوت به حق و نجات انسانیتاست و باید قبول کرد که سربلندی و عزت مسلمانان در گروه مقاومت قرار دارد.

این مسئول با اشاره به مسائل پیرامون برجام خاطرنشان کرد: مسئولین دیپلماسی مراقب باشند کلاه گشاد دیگری مثل برجام بر سرشان نرود، باید به شرط عملی‌شدن تعهدات برجام و با دریافت خسارت‌هایی که از عمل نکردن اروپایی‌ها به تعهدات خود به ایران ضرر رساندند همراه باشد در غیر این‌صورت باعث تحقیر و ذلت بیشتر ایران خواهدشد.

حجت‌الاسلام بابائیان گفت: هدف اصلی بسته توخالی فرانسه تحت عنوان اختصاص ۱۵ میلیارد دلاری در اینستکس، نه تنها گشایش اقتصادی برای مردم ایران نخواهدبود بلکه کلاه برجام بر سر دولت و عقیم‌کردن ضرب‌الاجل گام سوم برجامی است.

وی با اشاره به برخی مشکلات در زمینه مذاکره خواستار توجه مسئولین در این زمینه شد و افزود: مسئولین بدانند اگر برای حل مشکلات کشور دنبال مذاکره با کسی هستند برای شما امین‌تر، حکیم‌تر و دلسوزتر از امام‌خامنه‌ای(مدظله) کسی وجود ندارد.

خطیب جمعه امیرکلا ادامه داد: اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب نسخه شفابخش و چراغ راه آینده کشور است، غربی‌ها دلسوز ملت خویش نیستند چگونه می‌خواهند گره ملت ما را باز کنند، به‌جای تکیه بر عصای شکسته بیگانگان، روی پای خود بایستید.

بابائیان تصریح کرد: برخی در داخل عامدانه و یا جاهلانه در زمین بازی آمریکا حرکت می‌کنندو سعی دارند مذاکره با غرب را راه‌حل تمام مشکلات معرفی کنند در حالی که هدف اصلی از مذاکره غرب در درجه اول تضعیف اصول انقلابی و تضعیف ایران در میان کشور مسلمان و در درجه دوم تغییر نظام اسلامی است.

وی افزود: پیشنهاد اروپا مبنی بر توقف کاهش تعهدات نقد برجامی ایران، و وعده نسیه پنج میلیارد دلاری خط اعتباری در قالب اینستکس در حالی است که مسئولین وعده داده بود که با برجام ۳۵۰ میلیارد دلار سرمایه به کشور می‌آید، پیشنهاد اروپا برای برجام تحقیرکننده، مفت و منفعت‌طلبانه است، دولتمردان محترم می‌دانند که در کشور امام‌حسین(ع) و ابوالفضلی هستید که امان‌نامه‌ها را به‌صورت شمرهای زمان کوبیدند پس به‌دنبال امان‌نامه نباشید.

امام‌جمعه امیرکلا تاکید کرد: ایران و مردم ایران شخصیت و توانایی آن را دارند که بدون تلاش برای کسب رضایت دشمن کشور خود را به بالاترین قله‌های پیشرفت برسانند.

این مسئول به رئیس‌جمهور، اعضای کابینه و تیم مذاکره‌کننده مورادی را متذکر و افزود: گام سوم محکم‌تر از گام‌های اول، دوم و برهم‌زننده تصورات دشمنان باشد، که ایران به هر قیمتی حاضر به عبور از برجام نیست و عدم اعتماد به لبخند غربی‌ها و این که توافق باید مکتوب، تضمینی و قابل تحقق باشد.

حجت‌الاسلام بابائیان ادامه داد: در بخش دیگر مسئولان مذاکره کننده پیشنهاد می‌کنم مطالبات باید حداکثری، به دور از حاشیه‌سازی و همراه با وحدت مسئولین در مواضع باشد و استفاده از سانتریفیوژهای نسل شش، هشت و خروج سایت‌های غنی‌سازی فردو از فاز تحقیقاتی به فاز صنعتی برای تولید اورانیوم باشد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت عزاداری منسجم در شهر امیرکلا گفت: عزاداری و سینه‌زنی ده هزار نفری مردم شریف و جوانان انقلابی امیرکلا تحت عنوان عاشورائیان حسینی عصر روز ۱۲ محرم برگزار می‌شود پس با حضور خود حماسه‌ای به یاد ماندنی و تجلی اقتدار، وحدت، همدلی، مهربانی، عشق به امام‌حسین(ع) و رهبری معظم انقلاب را به نمایش بگذارید.
 
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷