تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۰۲۴۶۳
رئیس کمیته امداد کشور گفت: ۱۲ هزار اشتغال امسال در سیستان و بلوچستان ایجاد خواهیم کرد، امیدواریم بانک‌های استان، کارآفرینان استان و خیرین استان همکاری کنند تا بتوانیم این میزان اشتغال را بوجود بیاوریم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،سیدمرتضی بختیاری در همایش کارآفرینان برتر در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: افتتاح نمایشگاه که نمونه ای از کارهای ارزشمند و ظرفیت‌های منطقه با محوریت کمیته امداد استان است.
رئیس کمیته امداد کشور افزود: ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان بسیار بالاست و دستگاه های اجرایی، دولت و غیره اگر از این ظرفیت ها استفاده کنند محرومیت رخت برخواهد بست.
وی ادامه داد: استانداری و دستگاه های مختلف برنامه های خوبی در این زمینه دارد، امیدواریم در رفع محرومیت بتوانیم تلاش کنیم، کارهای زیرساختی شروع شده اما زمان میبرد، امیدواریم براساس برنامه ریزی های کوتاه و میان مدت محرومیت ها رفع شود.
وی بیان کرد: مرزداران غیور این استان از اول انقلاب برای دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب، ۸ هزار شهید دادند که آمار بسیار بالایی است اگر همین موج در محرومیت زدایی بیایند بهترین اتفاقات را رقم خواهند زد.
بختیاری گفت: امیدواریم قدم ها با شتاب، منطق و کارشناسی بیشتر پیش برود و از ظرفیت های خیرین استان استفاده شود، اگر کارآفرین‌ها پای کار بیایند مددجویان هم حرفه یاد میگیرند و هم خودشان کارآفرین میشوند.
رئیس کمیته امداد کشور افزود: برنامه بعدی ما بازدید از چند شهرستان هم در سیستان و هم بلوچستان است، افتتاح ۲۰۰ واحد مسکونی را داریم، بازدید از پروژه هایی که با هماهنگی با سپاه پاسداران شروع شده است.
وی گفت: ۱۲ هزار اشتغال امسال در سیستان و بلوچستان ایجاد خواهیم کرد، امیدواریم بانکهای استان، کارآفرینان استان و خیرین استان همکاری کنند تا بتوانیم ۱۲ هزار اشتغال را بوجود بیاوریم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴