تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۴۰۲۴۱۶
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت:انقلاب اسلامی هژمونی غرب را به چالش کشید و قدرت‌های بزرگ جهان جنگ تمام عیاری را برای شکست این انقلاب به راه انداختند.
۰
plusresetminus
انقلاب اسلامی هژمونی غرب را به چالش کشید/راه نجات کشور مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی امریکا
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی، در مراسم شب وداع با شهید ولی صدرایی در مسجد جامع شهر پل‌سفید، استقرار انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون شهدا دانست و گفت: گمان نکنید که نظام اسلامی بعد از یک هزار و 400سال حکومت طاغوت به سادگی تحقق یافت بلکه اگر نبود خون پاک سید الشهدا، اسارت زینب کبری و مجاهدت همه علمای راستین این نظام به ثمر نمی‌نشست.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی را جنگ میان مستضعفان و مستکبران برشمرد و با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی نه به استکبار و استبداد بود، گفت: انقلاب اسلامی هژمونی غرب را به چالش کشید و قدرت‌های بزرگ جهان جنگ تمام عیاری را برای شکست این انقلاب به راه انداختند و امام نیز در برابر آن بسیج بیست میلیونی را تشکیل داد.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه اندیشه بسیج و حضور مردم برای دفاع از مرزهای نظام به سال‌های قبل از انقلاب باز می‌گردد، گفت: امام در سال 43 فرمود که ما به یاری خداوند بسیج مستضعفان را تشکیل خواهیم داد و در سراسر دنیا خواب را از چشم مستکبران خواهیم گرفت.

این مسئول با بیان اینکه امام با راهبرد بسیج توطئه دشمن را خنثی کرد، بسیج را دانشگاهی برای همه اقشار در راستای تبعیت از ولی فقیه عنوان کرد و افزود: کدامیک از ما قادریم بعد از 39 سال حرکتی ایجاد کنیم که شهر پل‌سفید را تحت نور خود قرار دهیم و این دانشگاه جنگ بود که انسان‌هایی در تراز انسان‌های صدر اسلام ساخت؛ مجاهدانی که جان خود را برای حریم نظام اسلامی فدا کردند.

ادیانی با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی، بر اهمیت حضور مردم در خنثی کردن توطئه‌های دشمن تأکید کرد و افزود: گفت: اکنون نیز می‌رود که به فضل پروردگار در آخرین هماورد که تحریم همه جانبه و هوشمند اقتصادی است بر آنها پیروز شویم.

وی جنگ را الگویی برای بخش‌های گوناگون کشور برشمرد و راهکار برون رفت از مشکلات و معضلات فرهنگی و اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی را نسخه مدیریت جهادی جنگ دانست و افزود: امروز با همان روحیه جهادی دوران جنگ، ایران موشک ساخته است و حزب الله و یمن با الگوگیری از این موشک عرصه را بر اسرائیل و عربستان تنگ کرده‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به سخن امام مبنی بر اینکه مردم در 28 مرداد 32 به وظیفه خود عمل نکردند، افزود: مصدق با انحلال مجلس اشتباه کرد و محمدرضای ضعیف رفت و رضای قلدر برگشت و امروز هم عده‌ای به اسم اختیارات کار خود را انجام نمی‌دهند و کسانی که قدرت کامل کشور را در اختیار دارند می‌گویند که فلان قوه و فلان بخش اختیار ندارد.

این مسئول با بیان اینکه مردم ایران به برکت انقلاب اسلامی خودشان مقدراتشان را رقم می‌زنند و به معنای کامل نفی سلطه شد و مردم در انتخاب مسئولان نقش دارند، افزود: باید توجه کنیم که چه کسی را به‌عنوان نماینده مجلس و خبرگان خود انتخاب می‌کنیم و در موقع جنگ سخت منافقان عملیات ما را لو می‌دادند و شکست می‌خوردیم و امروز هم جنگ اقتصادی است.

ادیانی با انتقاد از مدیرعامل ایران خودرو، گفت: اگر فقیری که پراید بخرد تا با آن کار کند، خط به او نمی‌رسد اما نماینده پررو و گستاخ زنجان 20هزار پراید را برای چه می‌خواست؟ چرا شما منافقانه عمل می‌کنید؟ پراید 20 میلیونی را در زمان گران شدن دلار 60 میلیون کردید و با دشمن همدست شدید.

وی با اشاره به افزایش قیمت دلار در زمان مذاکره و سقوط آن با زدن پهباد امریکایی، مذاکره را راه نجات کشور ندانست و افزود: راه نجات کشور در مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی امریکا است و در زمین دشمن بازی نکنید چرا که دشمن تا شما را از پای نیاندازد دست از سر شما بر نمی‌دارد.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا با بیان اینکه اگر مردم به وظیفه خود عمل کنند، نیروی انتظامی نیاز به برخورد سخت ندارد، بر لزوم امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و افزود: شهید با استخوان‌های پوسیده‌اش آمد تا حجت را بر شما تمام کند و بگوید که او به وظیفه‌اش عمل کرده و شما هم به وظیفه انقلابی خود عمل کنید و حکومت و انقلاب اسلامی نباید به دست نااهلان بیافتد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴