تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۴۰۲۱۹۷
جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه همه مردم وظیفه دارند برای کاهش منکرات اجتماعی تلاش کنند، گفت: سپاه و بسیج برای مردم کار می‌کنند و با وجود تمام مشکلات اعتباری، خارج از گود نیستند.
۰
plusresetminus
همه برای کاهش منکرات اجتماعی در جامعه تلاش کنند/ خدمات‌رسانی سپاه در محلات آسیب‌پذیر قابل تقدیر است
به گزارش بلاغ، با حضور جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی، و دیگر مدیران شهرستانی، جلسه قرارگاه شهرستانی جوادالائمه (ع) بابلسر برگزار شد.
 
حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در این جلسه، اظهار کرد: در مدتی کوتاه اقدامات خوبی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در بابلسر صورت گرفته و این مسیر باید ادامه داشته باشد.
 
محمدرضایی با بیان اینکه همه مردم وظیفه دارند برای کاهش منکرات اجتماعی تلاش کنند، افزود: سپاه و بسیج برای مردم کار می‌کنند و با وجود تمام مشکلات اعتباری، خارج از گود نیستند.

 
وی خاطرنشان کرد: آموزه‌های دینی ما حکم می‌کند به مردم خدمت کنیم، حتی به غیرمسلمان‌ها.
 
محمدرضایی با تاکید بر اینکه کار ما بسیار سخت است و اگر اراده جمعی پشت آن نباشد نمی‌توان این کارها را انجام داد، بیان کرد: هدف انقلاب اسلامی این است که عدالت اجتماعی و رفاه عمومی ایجاد کند.
 
وی بیان اینکه مشکل در این کشور نبود پول و اعتبار نیست بلکه مشکل نبود اراده است، گفت: باید تلاش ما بیشتر باشد و باید برای این محله برنامه داشته باشیم و اگر این مردم کار شما را ببینند پای کار می‌آیند.
 
عیسی قاسمی طوسی مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران نیز با اشاره به اینکه  کاهش آسیب‌های اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی و فحشا در دستور کار استانداری قرار دارد، تصریح کرد: انتظار داریم مسئولان فراتر از شرح وظایف خود کار کنند و کارهای فوق‌العاده انجام دهند.
 
اسماعیل حسن‌زاده فرماندار بابلسر نیز با بیان اینکه خدمات‌رسانی سپاه در محلات آسیب‌پذیر قابل تقدیر است، افزود: طرح ابتکاری امام، سپاه بابلسر به کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان کمک کرده است.

 
حسن‌زاده اظهار کرد: برنامه‌های متعددی برای محله بی‌بی‌سر روضه بابلسر طراحی و اجرا شده است و این اقدامات ادامه دارد.
 
سید مصطفی موسوی‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر نیز در این جلسه خاطرنشان کرد:  برآورد وضعیت از محله بی‌بی‌سر روضه در جلسات هیئت اندیشه‌ورز سپاه بابلسر صورت گرفته و دو حوزه مقاومت بسیج برادر و خواهر به صورت تخصصی در این محله در حال فعالیت هستند.
 
موسوی‌نژاد گفت: طرح امام، سپاه بابلسر با ۴۰ برنامه مختلف در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی، فرهنگی، علمی و پژوهشی، درمان، ورزشی، دفاعی و امنیتی، رسانه و فضای مجازی اجرا شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴