تاریخ انتشاردوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۴۰۱۳۹۱
استاندار مازندران با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نگاه اجتماع محور کمک به دموکراسی کامل در کشور و نگاه دراز مدت به توسعه در جامعه دارد گفت: مدیران سهم مشارکت دانش آموزان را عملیاتی ببینند.
۰
plusresetminus
مدیران سهم مشارکت دانش‌آموزان را عملیاتی ببینند
به گزارش بلاغ، احمد حسین‌زادگان در آیین افتتاحیه همایش شوراهای دانش آموزان سراسر کشور ویژه دختران در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر با تاکید بر مشارکت اجتماعی و عضویت در سمن‌ها اظهار کرد: رویکرد آموزشی، اجتماعی و اقتصادی از روزی که دانش‌آموز وارد فضای جامعه می شود شکل خاصی به خود می‌گیرد.

وی افزود: با سازمان دانش‌آموزی و اختصاصی‌سازی سمن‌های مختلف دانش‌آموزان را درگیر کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش و وزرات بهداشت مردم محور و اجتماع محور بوده تصریح کرد: توسعه با مشارکت مردمی محقق می شود.

این مسئول ادامه داد: انتخابات بار مالی و حجم کاری ایجاد می کند و انتخابات در آموزش و پرورش بدون کم ترین هزینه مالی و آزادانه و قانونی و بدون حاشیه برگزار می شود.

حسین‌زادگان با بیان اینکه انتخابات توسط مردم انجام می‌شود و تمام اختیارات در انقلاب ما که مردمی بوده با مردم است تصریح کرد: مردم خوب تمرین کنند که خوب انتخاب کنند و اگر مشکلات اقتصادی و اجتماعی داشته باشیم مردم درگیر می شوند.

وی با بیان اینکه در کشور ما در عرصه رسانه و تعداد نشریه در دنیا سر آمد هستیم ولی کیفیت بخشی آن مناسب نیست خاطرنشان کرد: در خانه مطبوعات بهترین قوانین را داریم که سبب توسعه اجتماعی و اقتصادی میشود و باید به کیفیت آن فکر کنیم تا دچار مشکل نشویم.

استاندار مازندران افزود: در کشور ما انتخابات زیاد برگزار می شود و مردم بر اساس شایستگی رای دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: فشار احزاب سیاسی و قوم گرایی در کشور ما نقش بزرگی در انتخابات دارد و موقعی بهترین ها را انتخاب می کنیم که انتخاب کنندگان ما تحت تاثیر عقلانیت رای بدهند.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نگاه اجتماع محور کمک به دموکراسی کامل در کشور و نگاه دراز مدت به توسعه در جامعه دارد گفت: مدیران سهم مشارکت دانش آموزان را عملیاتی ببینند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴