تاریخ انتشاردوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۰۱۳۷۸
مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهور سوریه ضمن قددرانی از حمایت‌های تهران، مسکو، پکن و حزب الله لبنان، تأکید کرد که تمامی اراضی سوریه باید آزاد شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،«بثینه شعبان» مشاور سیاسی و رسانه‌ای «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه تأکید کرد که این کشور به مبارزه با تروریسم ادامه داده و تمامی اراضی خود را آزاد خواهد کرد.
شعبان با حضور در یک همایش ملی که در حماه برگزار شد، ضمن تبریک به مردم این منطقه برای آزادسازی ریف حماه و شهر راهبردی «خان شیخون» از چنگ تروریست‌ها، تأکید کرد که ساکنان این منطقه، شریک ارتش سوریه در این پیروزی هستند.
روزنامه الوطن به نقل از این مسئول سوری گزارش داد که اگر ایستادگی و پافشاری ساکنان حماه نبود، این پیروزی مهم، به هیچ وجه، محقق نمی‌شد.
مشاور اسد به اشاره به تاریخ 10 هزار ساله این کشور، تصریح کرد که به متجاوزان اجازه نمی‌دهند خاک این کشور را تصاحب کنند.
وی با بیان اینکه بیش از 100 کشور با تمام توانمندی و امکانات خود به سوریه حمله کردند، این حمله را مصداق بارز جنگ جهانی دانست و اعلام کرد که این جنگ از آغاز، دو مسیر را طی کرد: یک مسیر که در رسانه‌ها بود و مسیر دیگر که در میدان رخ می‌داد.
شعبان با تأکید بر اینکه گاهی این دو مسیر، هیچ ارتباطی به یکدیگر نداشت و بعضا متناقض نیز بود، اعلام کرد که رسانه‌های وابسته به غرب و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، حقایق را کاملا تغییر می‌دادند و به عنوان مثال، اگر تروریست‌ها بیمارستانی را هدف قرار می‌دادند، از اخبار شنیده می‌شد که دولت آن را بمباران کرده است.
مشاور اسد با اشاره به اینکه مردم سوریه، صاحبان این خاک هستند و باید نتیجه جنگ، به سود آنان باشد، خاطر نشان کرد که رئیس جمهور سوریه مانند شهروندان این کشور، نسبت به کرامت و آینده سوریه دغدغه دارد.
وی ضمن تشکر از جمهوری اسلامی ایران، روسیه، چین و جنبش حزب الله لبنان برای حمایت از سوریه، اعلام کرد که این حمایت‌ها، قابل ارزشگذاری نیست.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴