تاریخ انتشاردوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۰۱۳۷۵
یک نماینده مجلس گفت: همه ما سوار بر یک کشتی هستیم و بدون نگاه جناحی و شخصی باید به موفقیت کشور کمک کنیم و برخورد جناحی مانع خدمت رسانی به مردم است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی، در آئین افتتاح زیرگذر تقاطع غیر همسطح ولایت، گفت: پروژه کنار گذرجنوبی حصارک با همکاری و همراهی همه نهادهای مربوطه اجرایی می‌شود؛ توسعه راه‌های شهر کرج چه در مسیر قطار شهری و چه در مسیر بزرگراه‌های داخلی لازم است تقویت شوند چرا که روند را برای دسترسی مردم سهل و آسان می‌کند.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه پروژه‌های اینچنینی به صرفه‌جویی در زمان و سهولت در زندگی مردم نقش پر اهمتی دارد، افزود: باید انگیزه و شجاعت در مدیران تقویت شود، همچنین خلاقیت در راستای اجرای قانون لازمه مدیریت جهادی است؛ لذا نگاه ما به قانون باید خلاقانه باشد. باید ضمن رعایت دقیق قانون با ابتکار  و نوآوری نیازهای کشور را پاسخ دهیم.
این مقام مسؤول اظهار کرد: در کنار همدلی و همبستگی میان مسؤولان باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.
کولیوند در بخش دیگری سخنان خود ضمن تبریک هفته دولت بیان کرد: دو هزار و 800 میلیارد تومان بودجه سالانه شورای شهر کرج است که تا کنون 800 میلیارد تومان از آن تخصیص یافته است.
وی با اشاره به اینکه باید تمام این بودجه یاد شده اختصاص یابد افزود: ما نیز در مجلس در کنار شورای شهر به عنوان پارلمان ملی سعی خواهیم کرد به مدیریت شهری کمک کنیم تا خدمات شایسته ای برای مردم ایجاد شود.
این مقام مسؤول با بیان اینکه گروهی سعی دارند چهره برخی مسؤولان را تخریب کنند، یادآور شد: همه ما سوار بر یک کشتی هستیم و بدون نگاه جناحی و شخصی باید به موفقیت کشور کمک کنیم چرا که اگر مشکلی برای این کشتی به وجود آید همه ما دچار بحران و معضل خواهیم شد و برخورد جناحی مانع خدمت رسانی به مردم است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴