کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس راهور ناجا: قاطعانه از مأموران‌ پلیس حمایت می‌کنیم

4 شهريور 1398 ساعت 10:50

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از عملکرد قوی، مقتدرانه، منطقی و مبتنی بر قانون مأموران پلیس حمایت کرده و اگر در جایی به مأمور ما توهین شود و مورد هجمه و حمله قرار گیرد با آن برخورد می‌کنیم.



به گزارش بلاغ،سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار  درخصوص حمایت از ماموران پلیس در ماموریت‌ها اظهار داشت: فرمانده ناجا و هیأت رئیسه با جدیت با کسانی که بر ضد اقتدار پلیس عمل کرده، اقدام و برخورد می‌کنند؛کما اینکه این برخورد از یک نماینده مجلس گرفته تا فرماندار یک شهرستان بوده است.  
رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه پلیس همواره از ماموران خود -چه سرباز باشند چه درجه‌دار- حمایت می‌کند، به ذکر نمونه‌ای در این خصوص پرداخت و گفت: اخیرا ورزشکاری به یکی از درجه‌داران پلیس توهین و جسارت کرد که ناجا شکایتی در دستگاه قضایی ثبت کرد و آن فرد آمد و عذرخواهی کرد؛ اما ما گفتیم عذرخواهی کافی نیست و باید به محل خدمت درجه‌دار برود و از او شخصا عذرخواهی کند. 
وی با تاکید بر این مطلب که حمایت از ماموران در سطح ناجا وجود دارد افزود: در پلیس راهنمایی و رانندگی نیز همین وضعیت حاکم است؛ اگر با موردی مواجه شویم که مامور به وظیفه قانونی‌اش عمل کرده اما به وی توهین شده و آماج هجمه و حمله قرار گرفته است تا انتها این موضوع را دنبال کرده و با خاطیان نیز برخورد خواهیم کرد. 
سردار هادیانفر گفت: در کنار حمایت از مأموران، معاضدت قضایی نیز وجود دارد؛ همچنین معاونت حقوقی در پلیس‌ استان‌ها و شهرستان‌ها فعال بوده و موضوعات را به جد دنبال می‌کند. 
این مقام ارشد راهور ناجا با تاکید دوباره بر این مطلب که روسا و مدیران ناجا از عملکرد قوی، مقتدرانه و منطقی و مبتنی بر قانون ماموران خود حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر خدای نکرده ماموران ما دچار خبط و خطایی شوند و احساس کنیم حق کسی ضایع و بی‌عدالتی و ظلم روا شده است بنا بر مقررات حتما برخورد خواهیم کرد. 
گفتنی است: شهروندان در سامانه فارس من با ذکر موضوعی با عنوان «حمایت از اقدامات قانونی پلیس در مواجهه با افراد متخلف» پیگیری این موضوع را از خبرگزاری فارس خواستار شده بودند.
 


کد مطلب: 401367

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/401367/رئیس-پلیس-راهور-ناجا-قاطعانه-مأموران-حمایت-می-کنیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com