تاریخ انتشاردوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۰۱۳۵۵
بلیط بازی «تراکتور – پرسپولیس» از روز چهارشنبه ششم شهریور به صورت اینترنتی فروخته می‌شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، مهندس غلامرضا صادقیان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ی موج فوتبال، اظهار کرد: به منظور هدایت مناسب هواداران به داخل استادیوم و نشستن آنان روی صندلی موردنظرشان، زیرساخت‌های لازم برای استفاده از بلیط الکترونیکی راه‌اندازی شده و بلیط مسابقات با کد ملی و به صورت اینترنتی خریداری خواهد شد.
وی ادامه داد: حتی این امکان به وجود آمده که هواداران با یک شماره ملی چندین بلیط خریداری کنند و نهایت تلاشمان برای تسهیل ورودهواداران به ورزشگاه است.
صادقیان گفت: آن دسته از هوادارانی که بنا به دلایلی کارت ملی ندارند؛ می‌توانند با استفاده از شناسنامه و از گیت ورودی دیگر که توسط تابلوهای راهنما مشخص خواهد شد، داخل ورزشگاه شوند. 
سیستم بلیط الکترونیکی، بیان کرد: فردا (دوشنبه) و پس فردا (سه‌شنبه) سایت فروش بلیط بازی‌های تراکتور بارگذاری می‌شود و پس از تست نهایی، بلیط فروشی از روز چهارشنبه ششم شهریور آغاز خواهد شد.
 هواداران نگرانی در این خصوص نداشته باشند؛ چرا که اطلاع‌رسانی‌های لازم از طریق رسانه رسمی باشگاه انجام می‌شود.
وی ادامه داد: صحبت‌هایی برای جذب یک مدافع ایرانی انجام شده و آقای دنیزلی نظر نهایی را در این خصوص خواهد داد و البته امکان دارد که  این بازیکن ملی پوش باشد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت:کارت بازی و  آی تی سی میمبلا صادر شده همچنین تلاش برای صدور آی تی سی و کارت بازی کوین فورچونه انجام می‌شود و فردا معاون ورزشی باشگاه برای پیگیری این امور عازم تهران خواهد شد. 
وی در خصوص تغییر نام باشگاه نیز اظهار کرد: تراکتور بین المللی است و متعلق به  تمام هواداران اقصی نکات ایران و دنیاست. 
صادقیان در خصوص تغییرات ایجاد شده در لوگوی باشگاه، بیان کرد: باشگاه‌های دنیا هر چند سال یکبار تغییراتی در لوگوی باشگاهشان ایجاد می‌کنند و ما هرگز اجازه نمی‌دهیم به تاریخ و قدمت تراکتور لطمه وارد شود؛ به همین منظور سال آینده جشن 50 سالگی تراکتور را با شکوه و عظمت برگزار خواهیم کرد.
صادقیان تاکید کرد:پس از رایزنی‌های انجام شده، پیراهن آدیداس را از استانبول تهیه کرده‌ایم و شرکت آدیداس پیشنهاد کرده که طرح ویژه و مختص تراکتور را برای فصل 2020 – 2021  طراحی کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما