تاریخ انتشاردوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۴۰۱۳۴۶
نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران گفت: این صندوق در زمان حوادث و بلایای طبیعی با تمرکز برروی زنان و دختران، خدمات بهداشتی و مشاوره‌های روانی ارائه می‌دهند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر لیلا الصائجی جودان نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران با هادی حق‌شناس استاندار گلستان دیدار و پیرامون مشکلات مناطق سیل‌زده گفتگو و تبادل نظر کردند. 
استاندار گلستان عصر امروز یکشنبه 3 شهریور در پایان نشست با نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد اظهار کرد: صندوق جمعیت سازمان ملل متحد بنا به درخواست وزارت امور خارجه، در حوادث و بلایای طبیعی با تمرکز برروی زنان و دختران، خدمات بهداشتی و مشاوره‌های روانی ارائه می‌دهند. 
* بسته‌های حمایتی بهداشتی و مشاوره‌های روانی به زنان و دختران مناطق سیل‌زده گمیشان ارائه شد
هادی حق‌شناس افزود: این نماینده، امروز به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده استان به گلستان سفر کرده و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی، بسته‌های حمایتی بهداشتی و مشاوره‌های روانی به زنان و دختران این مناطق ارائه می‌دهد. 
نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار گفت: بسیار خوشحال هستم که برای اولین بار در ایران، این طرح در شهرستان گمیشان اجرا می‌شود.
دکتر لیلا الصائجی جودان افزود: در این طرح، بهداشت باروری، حمایت‌های اجتماعی روانی، مهارت‌های زندگی برای بانوان و دختران آموزش داده می‌شود تا بتوانند به زندگی عادی خود بازگردند. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴