کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولویت دانشگاه پیام نور افزایش کیفیت آموزشی است

4 شهريور 1398 ساعت 8:05

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: اولویت امسال این دانشگاه ارتقاء کیفیت آموزشی است که در قالب ساماندهی رشته های تحصیلی و طراحی دروس مهارتی انجام می شودالبته باید بگویم 80 درصد منابع درسی دانشگاه به روز است.



به گزارش بلاغ،مرتضی محسنی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در گفت وگو با خبرنگار با اشاره به اینکه کیفیت آموزشی اصل در تعلیم و تربیت دانشجویان است ، گفت: یکی از مهم ترین اصول در نظام آموزش عالی موضوع کیفیت آموزشی است که در این رابطه دانشگاه پیام نور براساس قانون مجلس شورای اسلامی مبنی بر رعایت استاندارد در کیفیت سطح آموزش از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.
* به کیفیت آموزش دانشگاه نمره 18 می دهم
وی افزود: از آنجایی که تعداد قابل توجهی از دانشجویان ما در رشته ای که تحصیل می کنند اشتغال داشته و از مهارت مناسبی برخوردار هستند اگر بخواهم به نحوه کیفیت آموزش دانشگاه نمره بدهم می توان از 20 نمره 18 را در نظر بگیرم از طرفی باید بگویم هر ساله درصد بالایی از دانشجویان این دانشگاه در آزمون وکلا قبول می شوند که این موضوع از وضعیت خوب کیفیت آموزشی خبر می دهد.

* کمبود بودجه در همه حوزه های دانشگاه تاثیر گذار است
محسنی ادامه داد: کمبود بودجه بدون شک در همه حوزه های دانشگاه تاثیر گذار است اما ما در راستای اقتصاد مقاومتی با صرفه جویی و فعالیت های درآمد زایی سعی کرده ایم کیفیت آموزشی خود را حفظ کنیم.
* 80 درصد منابع درسی دانشگاه به روز است
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: اولویت امسال دانشگاه ارتقاء کیفیت آموزشی است که در قالب ساماندهی دروس و رشته های تحصیلی و طراحی دروس مهارتی انجام می شودالبته باید بگویم 80 درصد منابع درسی دانشگاه به روز است.
 


کد مطلب: 401334

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/401334/اولویت-دانشگاه-پیام-نور-افزایش-کیفیت-آموزشی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com