کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رامسر میزبان سمینار تابستانه کیوکوشین wkb ایران

3 شهريور 1398 ساعت 18:18

سمینار تابستانی کیوکوشین wkb ایران به مدت سه روز با حضور رییس سازمان جهانی این سبک در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر در حال برگزاری است.


به گزارش بلاغ، سمینار تابستانی کیوکوشین wkb ایران همراه با مرور آخرین تاکتیک هاست که با حضور ارزشمند کانچو پدرورویز رییس سازمان جهانی این سبک از کشور اسپانیا ،شیهان ودود مجردشهریور رییس کیوکوشین wkb ایران و خانم سنسی سابینا فرناندر قهرمان بین المللی کاتا و کمیته ، مدیر روابط بین المللی سازمان جهانی با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر از سراسر کشور است.

رویز رییس سازمان جهانی در گفت وگویی در رامسر با اشاره به آنچه درباره ایران و مردمش در دنیا و اروپا وجود دارد تحت تاثیر زیبایی های رامسر ، فرهنگ و تاریخ بالای ایران و توان و قدرت بالای ورزشکاران آن قرار گرفته است و تلاش می شود این تعاملات بین المللی هرچه بیشتر شود.

شیهان ودود مجردشهریور رییس کیوکوشین wkb ایران نیر با قدردانی از میزبانی شایسته استان و شهرستان رامسر حضور رییس‌سازمان جهانی را فرصتی ارزشمند برای نمایش قابلیت های ورزشکاران و هم  فرهنگ و تاریخ بالای ایران عزیز برشمرد و تاکید کرد که مرور تمرینات تاکتیکی توسط کانچو پدرورویز فرصت بسیار مناسبی هم برای این سبک در کشور و رییس سازمان جهانی قول حضور ورزشکاران ایرانی را در مسابقات جهانی و بین المللی دادند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 401299

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/401299/رامسر-میزبان-سمینار-تابستانه-کیوکوشین-wkb-ایران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com